search
menu

هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi
امکانات کلی هتل هالیدی آئونانگ کرابی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی آئونانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi


هتل ۵ ستاره و زیبای هالیدی آئونانگ کرابی در سواحل تایلند واقع شده و این استراحتگاه بوتیک دیدنی است که در شن‌های سفید ساحل Ao Nang قرار دارد. در این هتل یک تجربه به یاد ماندنی برای هر میهمان ایجاد می‌شود. می‌توانید استراحت کنید، بازی کنید و از بهشت استوایی که شما را احاطه کرده است لذت ببرید. یک تعطیلات خانوادگی فراموش نشدنی یا یک استراحت رمانتیک در استراحتگاه محبوب کرابی در انتظار میهمانان عزیز است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به ساحل نوپارات تارا، ساحل آئونانگ، پارک ملی Khao Phanom Bencha، باغ سرگرم کننده و فسیل‌های گاستروپود موزه جهان اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی کرابی ۲۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید.

امکانات کلی هتل هالیدی آئونانگ کرابی


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. شاتل فرودگاهی برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان در نظر گرفته شده است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را همانند سایر میهمانان تجربه کنند. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. همچنین می‌توانید با کرایه یک قایق تفریحی یا با شنا در استخر از یک روز آرام در دریا لذت ببرید. یک استخر برای کودکان نیز تعبیه شده است. علاقمندان به ورزش و تناسب اندام می‌توانند از باشگاه هتل استفاده کنند. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به اتاق بازی، زمین بازی و کلوب کودکان اشاره کرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر میهمانان ایجاد نشود. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل هالیدی آئونانگ کرابی به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. تخت اضافی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل هالیدی آئونانگ کرابی عبارتند از:
• اتاق خانوادگی با چشم‌انداز باغ
• اتاق تفریحی با دید استخر
• اتاق لوکس
• سوئیت کودکان با چشم‌انداز دریا
• سوئیت خانوادگی دو خوابه با چشم‌انداز دریا
• پنت هاوس با چشم‌انداز دریا
هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi اتاق‌های مجلل با تراس خصوصی ارائه می‌دهد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه پخش دی‌وی‌دی، تلویزیون ال سی دی و WiFi هستند. مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و سشوار در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران روی پشت بام هتل Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi ، غذاهای دریایی تازه و غذاهای اصیل تایلندی سرو می‌کند. مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های با طراوت و مناظر دیدنی ساحل در Wave Restuarant & Bar ارائه می‌شود.

فاصله هتل هالیدی آئونانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نوپارات تارا: ۵۰ متر
فاصله تا ساحل آئونانگ: ۵۵۰ متر
فاصله تا استخر آبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا فسیل‌های گاستروپود موزه جهان: ۷ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود سونامی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پارک تارا: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است