search
menu

هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi
امکانات کلی هتل دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi


هتل ۳ ستاره و مدرن دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی که از موقعیت ساحلی عالی برخوردار است، ۲ دقیقه پیاده تا ساحل آو نانگ کرابی فاصله دارد. باغ سرگرم کننده، فسیل‌های گاستروپود موزه جهان و پارک ملی فانوم بنچا از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. جاذبه‌های بسیاری برای کشف در نزدیکی هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره پودا اشاره کرد. از این هتل تا شهر کرابی ۲۰ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه بین‌المللی کرابی ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله وجود دارد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید.

امکانات کلی هتل دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی


طیف وسیعی از خدمات ارائه شده توسط هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi تضمین می‌کند که همه مسافران بیشترین بهره را از اقامت خود ببرند. با دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi هتل، می‌توانید تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که می‌خواهید به ایمیل های خود پاسخ دهید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفرهای خود را به و از فرودگاه از قبل برنامه ریزی کنید. این هتل خدمات کرایه تاکسی و ماشین را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا به جایی که می‌خواهید در کرابی بروید. پارکینگ در دسترس و رایگان است که توسط هتل برای میهمانان با وسایل حمل و نقل اختصاص داده شده است. در حین اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان مفید در میز پذیرش می‌توانند با خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات به شما کمک کنند. این هتل حتی یک شومینه برای فضایی گرم در شب‌های سرد ارائه می‌دهد. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. برخی از نیازهای کوچک یا لحظه آخری را می‌توان به سرعت توسط فروشگاه‌های رفاه بدون نیاز به ترک هتل برآورده کرد. این هتل کاملاً غیر سیگاری است و هوای پاکیزه را تضمین می‌کند. استعمال دخانیات به مکان‌های تعیین شده برای سیگار محدود شده است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تحویل اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi عبارتند از:
• اتاق سوپریور
• اتاق سوپریور با چشم‌انداز دریا
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در هتل دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی دارای دیوارهای رنگارنگ و مبلمان چوبی هستند. هر کدام مجهز به تلویزیون ال سی دی، وای فای رایگان، مینی‌بار و امکانات تهیه چای/قهوه هستند. با توجه به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، در برخی از اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه همه روزه در هتل سرو می‌شود. زمانی‌که در هتل Days Inn by Wyndham Hotel Aonang Krabi هستید، می‌توانید از شبگردی خود در Chillout Bar یا Irish Rover Bar & Grill لذت ببرید تا بیشترین بهره را از زندگی شبانه خود ببرید.

فاصله هتل دیز این بای ویندهام آونانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا استخر آبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ سرگرم کننده: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا فسیل های گاستروپود موزه جهان: ۷ کیلومتر
فاصله تا تاراپارک: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است