search
menu

هتل Aonang Buri Resort Krabi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aonang Buri Resort Krabi
امکانات عمومی هتل آونانگ بوری ریزورت کرابی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آونانگ بوری ریزورت کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aonang Buri Resort Krabi


هتل آونانگ بوری ریزورت در منطقه آونانگ کرابی تایلند واقع‌شده است. این هتل بی‌نظیر ۴ ستاره بوده و با امکانات خوب خود در میان گردشگران این منطقه محبوبیت دارد. در صورت انتخاب هتل بوری ریزورت می‌توانید به ساحل اختصاصی دسترسی داشته باشید و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همچنین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران دسترسی از فرودگاه به هتل نباشید، زیرا با انتخاب این هتل می‌توانید از شاتل فرودگاهی نیز بهره‌مند شوید. به دلیل موقعیت قرارگیری عالی هتل Aonang Buri Resort Krabi دسترسی به تمامی نقاط گردشگری و جاهای دیدنی آسان است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آونانگ بوری ریزورت کرابی


کارکنان در این مجموعه آماده استقبال از مسافران سراسر دنیا هستند و برای اقامتشان تلاش می‌کنند. اینترنت وای فای در داخل اتاق‌های هتل قابل‌دسترس است و برای بهره‌مندی از این خدمات نیازی به پرداخت هزینه ندارید. پارکینگ مجموعه نیز به صورت پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در هتل Aonang Buri Resort Krabi انجام می‌گیرند. در بخش بیزینس نیز می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید، البته باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های تایلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، با اقامت در این هتل حدوداً ۵ دقیقه تا ساحل فاصله خواهید داشت و این ساحل جزو یکی از بهترین و تماشایی‌ترین ساحل‌های تایلند است. همچنین دو استخر شنا در این هتل وجود دارد که هر دو روباز بوده و استخر اول برای بزرگسالان و استخر دوم مخصوص کودکان است. توجه داشته باشید که هر دو استخر در طول سال دایر هستند. در بخش اسپا نیز می‌توانید انواع ماساژها را با هزینه مجزا دریافت کنید. سایر تفریحات در این هتل وجود دارند که عبارت‌اند از غواصی، قایقرانی و کارائوکه. این تفریحات طرفداران زیادی داشته و مسافران در حین اقامت در هتل Aonang Buri Resort Krabi می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق دوبل یا توئین دلوکس با بالکن، اتاق توئین یا دوبل گرند دلوکس، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با دسترسی به استخر، اتاق دوبل دلوکس و اتاق تریپل با بالکن. اتاق‌ها در هتل بوری ریزورت دلباز بوده و با وسایل چوبی طراحی‌شده‌اند. تمامی اتاق‌ها احساس آرامش داشته و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود ریلکس کنند. در همه اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت وای فای رایگان، قهوه ساز و چای‌ساز بهره‌مند شوید. همچنین هریک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای بالکن اختصاصی است که در این قسمت می‌توانید ساحل زیبا و محوطه هتل را تماشا کنید. لازم به ذکر است که به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید سفارش‌های خود را مشخص کنید تا در اتاقتان سرو شوند. همچنین در تمامی اتاق‌های هتل Aonang Buri Resort Krabi مینی بار ارائه می‌شود. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، کاناپه، تلویزیون، یخچال، تلفن، کمد لباس و لوازم شستشو و حمام اختصاصی مجهز. به یاد داشته باشید که اجازه استعمال سیگار به مسافران در داخل اتاق‌ها داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل بوری ریزورت انواع غذاهای تایلندی، آسیایی و اروپایی سرو می‌کند. در رستوران در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین در کنار استخر نیز کافی‌شاپی دایر شده است که در این قسمت می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک خریداری کنید.

فاصله هتل آونانگ بوری ریزورت کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آونانگ: ۵۰۰ متر
فاصله تا استخر آبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ سرگرمی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه جهانی فسیل‌های گستروپو: ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است