search
menu

هتل Cosmos Sochi Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cosmos Sochi Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کاسموس سوچی
انواع اتاق‌‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاسموس سوچی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cosmos Sochi Hotel


هتل کاسموس سوچی در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و از هتل‌های معروف شهر سوچی به شمار می‌رود. هتل ۴ ستاره کاسموس ساختمان ۷ طبقه مدرنی دارد. این هتل شیک در منطقه ایده‌آلی از شهر سوچی قرار گرفته و گردش در شهر را برای گردشگران تسهیل می‌کند. بسیاری از معروف‌ترین جاهای دیدنی سوچی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند. موزه تاریخی شهر کمتر از ۵۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و پارک ریویرا در ۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است. Cosmos Sochi Hotel گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای تجاری و تفریحی است. با انتخاب این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود. راحت‌ترین روش برای سفر به این شهر تفریحی خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاسموس سوچی


در هتل کاسموس سوچی طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند و علاوه بر زبان روسی به زبان‌های انگلیسی و آلمانی نیز مسلط هستند. پذیرش هتل کاسموس سوچی ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان و چک‌این/اوت خصوصی به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل کاسموس چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو یا آژانس استفاده کنید. استفاده از پارکینگ مستلزم پرداخت هزینه اضافی است. برای خرید اقلام ضروری سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. امکانات برگزاری همایش، هتل کاسموس را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند هتل Cosmos Sochi Hotel برای استفاده مهمانان معلول بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. صندوق امانات، آسانسور و دوربین مداربسته از امکانات دیگر هتل به شمار می‌روند. فرودگاه در فاصله ۴۰ دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی نیز به مهمانان ارائه می‌شود. خوشبختانه مانعی برای ورود حیوانات خانگی در این هتل وجود ندارد.

انواع اتاق‌‌های هتل و امکانات آنها


هتل کاسموس سوچی دارای ۱۵۳ واحد اقامتی شیک و زیبا است. پنجره اتاق‌ها به سمت منظره زیبایی از شهر باز می‌شوند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، سوئیت جونیور و سوئیت دلوکس است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، میز، سیستم گرمایش، پنکه، تلفن و اتو در تمام واحدها موجود است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. اتاق‌های هتل Cosmos Sochi Hotel دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه است.

امکانات تفریحی هتل


هتل کاسموس سوچی گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای تفریحی است. نزدیکی به دریا امکانات بسیاری از تفریحات آبی را برای مهمانان Cosmos Sochi Hotel فراهم کرده است. با استفاده از خدمات تور می‌توانید از بهترین جاذبه‌های شهر سوچی بازدید کنید. برای سرگرمی هرچه بیشتر، امکان فعالیت‌های جذابی برای مهمانان فراهم شده است. اگر اهل ورزش‌های پرهیجان هستید، پیشنهاد ما غواصی یا اسکی است. امکانات ماهیگیری نیز در اختیار مهمان قرار می‌گیرد. باشگاه ورزشی مجهز هتل توجه مهمانان را به خود جذب خواهد کرد. پس از گذراندن یک روز شلوغ، سونا می‌تواند گزینه خوبی برای زدودن خستگی باشد. با خرید یادگاری از گیفت شاپ هتل، سفر به سوچی را همواره در خاطر داشته باشید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Cosmos Sochi Hotel روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. منوی رستوران داخل هتل شامل انواع غذاهای آلمانی و اروپایی است. ناگفته نماند هتل کاسموس خدمات روم سرویس را به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان ارائه می‌کند. برای صرف نوشیدنی سری به سالن بزنید.

فاصله هتل کاسموس سوچی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخی شهر: ۴۴۰ متر
فاصله تا پارک ریویرا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر سوچی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی سوچی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی رزا کتور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی سوچی: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است