search
menu

هتل Movenpick Resort & Spa Boracay

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Movenpick Resort & Spa Boracay
امکانات عمومی هتل موون پیک ریزورت اند اسپا براکای
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل موون پیک ریزورت اند اسپا براکای تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Movenpick Resort & Spa Boracay


هتل موون پیک ریزورت اند اسپا هتلی پنج ستاره با امکانات و خدمات ویژه در شهر براکای فیلیپین قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و همین مورد سبب می‌شود تا مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب این هتل زیبا از سایر جاهای دیدنی و گردشگری شهر می‌توانید بازدید کنید. با خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و به آسانی مسیر ۳۰ دقیقه‌ای را پیموده و به هتل موون پیک بروید. همچنین در هتل Movenpick Resort & Spa Boracay برای رفتن به براکای مال نیز ترانسفر رفت‌وبرگشت وجود دارد. در عرض ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل‌های بالینگ بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل موون پیک براکای می‌توان به استخر روباز، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل موون پیک ریزورت اند اسپا براکای


در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم شدن خواسته‌های مسافران در حال تلاش هستند. خدمات دیگر نظیر لاندری نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد. همه اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. کارکنان در این مجموعه علاوه بر زبان فیلیپینی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، در هتل Movenpick Resort & Spa Boracay برایشان امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز در این هتل زیبا دایر بوده و مسافران از زیبایی و تمیزی استخر لذت می‌برند. این استخر در طول سال دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است. همچنین انواع ورزش‌های آبی نیز در این استخر فراهم‌شده است. سایر تفریحات عبارت‌اند از موج‌سواری، گلف و کلاب کودکان. البته به یاد داشته باشید که فقط استفاده از استخر رایگان است و برای بقیه تفریحات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. انواع ماساژ نیز در مرکز اسپای این هتل ارائه می‌شود. البته برای بهره‌مندی از ماساژ باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای سرگرمی و نگهداری از کودکان زمین‌بازی روباز دایر شده است. در مرکز اسپای هتل Movenpick Resort & Spa Boracay بخش‌هایی نظیر سالن زیبایی، سونا و اتاق بخار وجود دارند. باشگاه بدنسازی هتل نیز با مربی اختصاصی دایر شده است تا در طول اقامت خود از ورزش غافل نباشید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ سوپرییر، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق کوئین کلاسیک، سوئيت کینگ جونیور، اتاق توئين سوپریر و اتاق توئین کلاسیک، اتاق خانواده، سوئيت ساحلی و ویلای دو خوابه. اتاق‌های این مجموعه بالکن دارند و چشم‌انداز زیبایی از باغ و اقیانوس مقابل چشمانتان خواهد بود. فقط کافی است تصور کنید که صبح‌ها چشمان خود را رو به اقیانوس باز کنید، حتی تصور این صحنه نیز لذت‌بخش است. در داخل اتاق‌های هتل Movenpick Resort & Spa Boracay می‌توانید از امکاناتی نظیر کتری برقی، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی مجهز، اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده برای مسافران عبارت‌اند از میز کار، فضای نشیمن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا و گاوصندوق. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها به مسافران داده نمی‌شود ولی افراد سیگاری می‌توانند به محل مشخص‌شده بروند.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل موون پیک ریزورت اند براکای دایر شده است که در رستوران اول انواع غذاهای آمریکایی، پیتزا، محلی، آسیایی، بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کنند. در رستوران دوم نیز غذاهای آمریکایی، محلی، آسیایی و بین‌المللی در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌شوند.

فاصله هتل موون پیک ریزورت اند اسپا براکای تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا وت لند: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک دریم لند براکای: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک روبرتو اند گلوریا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه بازی بلو واتر: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است