search
menu

هتل Temple Point Resort Watamu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Temple Point Resort Watamu
انواع اتاق های هتل تمپل پوینت ریزورت و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تمپل پوینت ریزورت واتامو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Temple Point Resort Watamu


هتل تمپل پوینت ریزورت هتلی ۴ ستاره در شهر ساحلی واتامو کنیا است. واتامو با سواحل زیبا و طبیعت سرسبزش بهشتی زمینی برای اکو- توریسم است و بدون شک یکی از بهترین مقاصدی است که با خرید بلیط هواپیما می توانید سفر کنید. هتل تمپل پوینت ریزورت با خدمات و امکانات خوب خود توانسته رضایت گردشگران را جلب کرده و به یکی از برترین گزینه های اقامتی آنان تبدیل شود. به ویژه زوج های جوان از اقامت خود در این هتل رده بالا رضایت کامل دارند. این هتل شعاری تحت عنوان «خودت را کشف کن» دارد که هدف از طرح کردن چنین شعاری ایجاد هتلی با انواع امکانات بود تا مهمانان بتوانند تعطیلات خود را در آن سپری و یا در ساحل آن استراحت کنند. ریزورتی که فکرشان را از گرفتاری های زندگی روزمره دور کرده و این فرصت را در اختیارشان بگذارد تا بتوانند چند روزی فقط و فقط به خودشان توجه کرده و به آرامش ذهنی و جسمی برسند.

انواع اتاق های هتل تمپل پوینت ریزورت و امکانات آن ها


انواع اتاق های هتل شامل اتاق استاندارد دابل، اتاق دلوکس دابل و اتاق سوپریور کینگ است. تمامی اتاق های تمپل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، حمامی مدرن و مینی بار هستند. از پاسیو یا بالکن اتاق ها می توانید اقیانوس هند، نهر میدا و یا باغ های استوایی اطراف هتل را تماشا کنید. برای اینکه سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است.

رستوران های هتل


مهمانان در رستوران کلاب هاوس تمپل پوینت به مجموعه ای متنوع از غذاهای آسیایی و بین المللی دسترسی خواهد داشت که به صورت بوفه و لاکارته در اختیارشان گذاشته شده است. در طرف دیگر کافه بار هتل انواع نوشیدنی های گوا را برای مهمانان آماده کرده که طعمشان را چشم انداز پانورامایی نهر میدا تکمیل می کند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


Temple Point Resort Watamu استخر روبازی دارد که در طول سال فعال و برای مهمانان هتل رایگان است. هتل باشگاه ورزشی ندارد اما به جای آن تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، کوه پیمایی، غواصی، کانو سواری، بادسواری و سایر تجهیزات مورد نیاز برای ورزش های آبی را فراهم کرده است. مهمانان اهل مطالعه می توانند از کتابخانه هتل استفاده کرده و یا با شرکت در تورهای گردشگری درباره فرهنگ محلی واتامو اطلاعات بیشتری کسب کنند. بعد گشت و گذار در شهر و یا انجام این فعالیت های ورزشی بد نیست سری به بخش اسپا هتل زده و تجدید قوایی کنید. پس از آن می توانید به بخش زیبایی رفته و خود را برای تماشای اجرای زنده موسیقی و برنامه های سرگرمی آماده کنید. ساحل خصوصی و وسایل باربیکیو از دیگر امکانات موجود در هتلند.

امکانات و خدمات هتل


واتامو شهری پر جاذبه و هتل تمپل هتلی پر از امکانات است و قطعا باید برای بازدید از جاذبه ها و استفاده از امکانات هتل بلیط و یا هماهنگی هایی انجام شود. اینجاست که بخش خدمات تور و کارکنان بخش کانسیرج پا به میدان گذاشته و هماهنگی ها و رزرو تور مورد نظر را برایتان انجام خواهند داد. اگر به دنبال سوغات هستید در مجموعه هتل فروشگاه کادویی وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، خدمات اتاق، شاتل فرودگاهی، چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات تبدیل ارز و غیره از جمله امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل تمپل پوینت ریزورت واتامو هستند.

فاصله هتل تمپل پوینت ریزورت واتامو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل شارت: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل گارودا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل مری کراب کاو: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارین واتامو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا نهر میدا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خرابه های گدی: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است