search
menu

هتل BL Hotel's Erbil

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل BL Hotel's Erbil
امکانات و خدمات عمومی هتل بی ال اربیل
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی ال اربیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل BL Hotel's Erbil


هتل بی ال اربیل یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر اربیل است. هتل بل در ۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در BL Hotel's Erbil دسترسی راحتی به جاهای دیدنی اربیل خواهید داشت. پارک سامی عبدالرحمان از جاذبه‌های برجسته شهر اربیل است که در ۱.۷ کیلومتری هتل بل قرار دارد. ارگ اربیل نیز تنها ۲.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با انتخاب هتل بی ال اربیل سفری خاطره‌انگیز پیش رو خواهید داشت. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از بهترین روش‌ها برای سفر به اربیل است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بی ال اربیل


در هتل ۳ ستاره بل، طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید. پذیرش هتل BL Hotel's Erbil ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کمد، اتاق چمدان، صرافی و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل بل چک‌این از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و چک‌اوت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. هتل بل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل افراد بالای ۱۶ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، ترکی، روسی، آلمانی، لهستانی و آذربایجانی هستند و با خوش‌رویی تمام از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کنند. برای خرید، سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده نمایید. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو، خشک‌شویی، پرس شلوار، لاندری و تحویل مواد غذایی برخوردار شوید. ناگفته نماند هتل بی ال اربیل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، وندینگ ماشین، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته و دزدگیر اشاره کرد. لازم به ذکر است نزدیکترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی اربیل است که در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل بی ال اربیل دارای واحدهای اقامتی شیک و زیبایی است. با اقامت در BL Hotel's Erbil همانند خانه خودتان راحت خواهید بود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق اکونومی سینگل، اتاق سوپریور دلوکس دوبل یا تویین و اتاق تریپل با منظره شهر است. همه‌ی اتاق‌های هتل بی ال دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر یا باغ از آن‌ها دیده می‌شود. واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای فضای راحتی برای استراحت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، میز غذاخوری، تلفن، کمد لباس، سیستم گرمایش و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره برای کودکان زیر ۱ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


بزرگترین امتیاز اقامت در BL Hotel's Erbil نزدیکی به جاهای دیدنی اربیل است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از مراکز مهم اربیل بازدید نمایید. در اوقات فراغتتان سری به باغ هتل بزنید. جکوزی از دیگر امکانات تفریحی این هتل ۳ ستاره است.

رستوران هتل


در BL Hotel's Erbil صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاق نوش جان کنید. ناهار و شام در تراس رستوران همراه با منظره‌ای زیبا از باغ سرو می‌شود. انواع غذاهای محلی، اسنک و غذاهای رژیمی نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای عربی هستند.

فاصله هتل بی ال اربیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک سامی عبدالرحمان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ارگ اربیل: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مناره: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان اربیل: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه منسوجات کردی اربیل: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه سریانی: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است