search
menu

هتل آپادانا رودسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپادانا رودسر
امکانات عمومی هتل آپادانا رودسر
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپادانا رودسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپادانا رودسر


هتل آپادانا هتلی سه ستاره و شیک در شهر رودسر گیلان است. این هتل میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور در طول سال می‌شود. این هتل زیبا ۴ طبقه بوده و دارای ۳۸ واحد اقامتی است. هتل آپادانا از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در منطقه خوش آب‌وهوا و سرسبز استان گیلان آغاز کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران فراهم می‌کنند. ساختمان این هتل به رنگ سفید بوده و در فاصله چند قدمی از دریای خزر قرارگرفته است. با انتخاب این هتل برای اقامتتان آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. با امکانات رفاهی خوب و مناسب در خدمت مسافران هستند. برای رفتن به این منطقه می‌توانید با ماشین شخصی یا با خرید بلیط هواپیما راهی سرزمین سرسبز شمال شوید و برای چند روزی به دور از استرس کار و خستگی‌های روزمره باشید.

امکانات عمومی هتل آپادانا رودسر


پرسنل در این مجموعه کارآزموده بوده و برای هرچه بهتر شدن خدمات تلاش می‌کنند. بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. در لابی هتل آپادانا برای ۱۵ نفر ظرفیت وجود دارد، لابی این هتل شیک بوده و مسافران در زمان ورود و خروج این قسمت مدرن را می‌بینند. پارکینگ اختصاصی این هتل نیز با ظرفیت ۲۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. استفاده از این پارکینگ رایگان است. همچنین در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به لابی بروید و از این خدمات بهره‌مند شوید. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به راحتی می‌توانند از امکانات رفاهی مناسب خودشان بهره‌مند شوند. اطراف هتل را فضای سبز فراگرفته و از تماشای آن لذت خواهید برد. در لابی سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی تعبیه‌شده است تا در صورت نیاز استفاده کنید. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی ممنوع اعلام‌شده است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت دو خوابه چهار تخته، سوئیت دو خوابه پنج تخته. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از کوه، دریا و جنگل را تماشا کنید. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است و برای بازه سنی ۲ تا ۱۰ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. برای افراد بالای ۱۰ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکانات رفاهی خوبی برخوردار شوید که برخی از این امکانات عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، آب رایگان، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی. همچنین به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید خوراکی و نوشیدنی‌های موردنیاز را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. همچنین در داخل اتاق‌ها مینی بار تعبیه‌شده است که استفاده از آن با هزینه مجزا امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


رستوران در این هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر دایر بوده و برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به این رستوران بروید. در این رستوران شیک می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی شمالی سفارش دهید، مطمئناً اکثر مسافران از طعم غذاهای شمالی لذت می‌برند و دلیل سفرشان به این خطه به شمار می‌رود.

فاصله هتل آپادانا رودسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بنای تاریخی شهرداری: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پل خشتی تمیجان: ۹ کیلومتر
فاصله تا گنبد هشت‌ضلعی پیر محله: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پل رود: ۱۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است