search
menu

هتل جهانگردی مریوان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی مریوان
امکانات هتل جهانگردی مریوان
خدمات هتل جهانگردی مریوان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل جهانگردی مریوان

درباره هتل جهانگردی مریوان


شهر مریوان در استان زیبای کردستان واقع شده است. این شهر از نظر زیبایی و جذابیت های طبیعی به قدری غنی است که بهشت گمشده غرب کشور نامیده می شود. دشت هایی سرسار پوشیده از گیاهان سرسبز، تپه های زیبا، کوه های بلند و... منظره های بسیار چشم نوازی را در این شهر به وجود آورده اند که برای تجربه یک سفر آرامش بخش و طبیعت گردی فوق العاده هستند. اگر شما نیز جزء آن دسته از کسانی هستید که می خواهید چندروزی را به دور از هیاهوی زندگی شهری به طبیعت پناه ببرید و از زیبایی های بی نظیر آن لذت ببرید، پیشنهاد ما این است که فرصت سفر به شهر مریوان را از دست ندهید. هتل جهانگردی مریوان در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز شهر و در نزدیکی دریاچه بی نظیر و شگفت انگیز زریوار قرار گرفته است. دریاچه زریوار بزرگترین دریاچه آب شیرین غرب کشور است که زیبایی ها و جذابیت های طبیعی آن چشمان هر بیننده ای را به خود خیره می کند. وجه تمایز این هتل با دیگر هتل های شهر مریوان موقعیت عالی هتل است که در میان دشت ها و کوه هایی زیبا و در نزدیکی دریاچه زریوار قرار گرفته و از این جهت محیطی بکر، امن و سرشار از آرامش را برای اقامت مهمانان خود فراهم می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر جذاب و استفاده از طبیعت بکر و شگفت انگیز آن، در این هتل نیز اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده نابی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل جهانگردی مریوان


هتل جهانگردی مریوان علاوه بر موقعیت مکانی خوبی که دارد امکانات فراوانی را نیز در اختیار مسافران خود قرار می دهد و از این نظر نیز توانسته نظر مثبت گردشگران منطقه را به خود جذب کند. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۱۲۰ نفر در اختیار مهمانان قرار دارد و انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را به میهمانان ارائه می دهد. پارکینگ هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. در این هتل مهمانان به امکاناتی نظیر کافی شاپ و چای خانه سنتی دسترسی دارند که می توانند اوقات فراغت خوشی را برای ساکنان هتل رغم بزنند. لابی هتل نیز دارای اینترنت است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به سالن پذیرایی، نمازخانه، باغچه، فضای سبز و... اشاره کرد.

خدمات هتل جهانگردی مریوان


هتل جهانگردی مریوان علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. برخورد حرفه ای و صمیمانه پرسنل هتل با مسافران همواره رضایت مهمانان ساکن هتل را فراهم می کند. خدمات خشکشویی که در هتل وجود دارد خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. این هتل دارای خدمات روزانه نظافتی است و از همین بابت مهمانان هتل هیچ نگرانی را از بابت تمیزی و نظافت روزانه واحدهای اقامتی خود احساس نمی کنند. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند اشیاء گران قیمت و ارزشمند خود را با خیال راحت در آن به امانت بسپارند و نگران گم شدن وسایل خود نباشند. خدمات روم سرویس هتل نیز از جمله خدمات محبوب هتل است که به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران قرار دارد. از دیگر خدمات این هتل می توان به تاکسی سرویس، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل جهانگردی مریوان دارای منظره روبه دریاچه و دشت هستند و از این نظر اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کنند. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و سوئیت پنج نفره است که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمام واحدهای اقامتی هتل جهانگردی مریوان مجهز هستند و همه امکانات لازم برای یک سفر دلچسب و لذت بخش در آن ها وجود دارد. از جمله امکانات رفاهی موجود در اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، تلفن و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل جهانگردی مریوان


فاصله تا دریاچه زریوار: ۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا بازار مریوان: ۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرز باشماق: ۱۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا سرو آباد: ۳۵ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است