search
menu

هتل جهانگردی مرند

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی مرند
امکانات عمومی هتل جهانگردی مرند
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگردی مرند تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی مرند


هتل جهانگردی مرند یک هتل دو ستاره و با سابقه است که در فاصله ۵۷ کیلومتری از شهر مرند قرار گرفته است. هتل جهانگردی از جمله هتل‌هایی است که بخاطر سابقه بسیار درخشان آن از جمله هتل‌های بسیار موفق محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر امکانات بسیار زیادی که دارد رستوران بسیار مجهز و مدرنی نیز دارد که برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسمات دیگر بسیار مناسب است. هتل در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۳ مجددا مورد بازسازی قرار گرفته‌است. مسافران و گردشگرانیکه قصد سفر به شهرهای شمالغربی ایران را دارند می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از این شهرها بازدید کنند و با اقامت در هتل جهانگردی مرند خاطره اقامتی خوب و خوش را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. در ادامه مطلب در رابطه با امکاناتی که در هتل جهانگردی برایتان قابل دسترسی خواهد بود، بیان می‌شود.

امکانات عمومی هتل جهانگردی مرند


از خدمات و امکانات بیشماری که در هتل وجود دارد به چند مورد از شاخص‌ترین آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد. در ابتدای ورود به ساختمان هتل لابی بسیار شیک و دنجی وجود دارد که مسافران می‌توانند استراحت کوتاهی در این لابی مبله و شیک داشته باشند. از طرف دیگر جالب است بدانید لابی هتل مجهز به اینترنت است و با خیال راحت می‌توانید اوقات فراغت خود را در لابی دنج بگذرانید و امور آنلاین و اینترنتی‌تان را نیز حل و فصل کنید.
از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به وجود صندوق امانات اشاره کرد که وجود این مورد سبب شده است تا مسافران با خیال راحت بتوانند وسایل گرانقیمت خود را به هتل بسپارند. تاکسی سرویس نیز از دیگر خدمات موجود در هتل است و شما می‌توانید بدون دغدغه به هر جایی خواستی بروید. بهتر است این مورد را نیز بدانید که هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان است. سالن کنفرانس و سالن اجتماعات موجود در هتل با ظرفیت مشخص آماده ارایه خدمات به کسانیکه است که برای برگزاری جلسات و یا اجتماعاتشان به دنبال مکانی شیک و به روز هستند. در هتل برای سهولت مسافران آسانسور نیز تعبیه شده‌است. خدمات دیگری همچون لاندری و خشکشویی نیز از خدمات جذابی است که برای مسافران در ساختمان هتل تعبیه شده است. هتل پارکینگ غیر مسقف نیز دارد و از این نظر می‌توانید با خیال راحت خودرو خود را در هتل پارک کنید و آسوده خاطر باشید. نمازخانه نیز در ساختمان هتل ساخته شده‌است. لابی دارای سرویس بهداشتی فرنگی نیز است. اتاق تلفن نیز در هتل وجود دارد و در صورت نیاز می‌توانید از تلفن هتل استفاده کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل در ۲ طبقه با ۳۳ واحد اقامتی ساخته شده است. اتاق‌های هتل جهانگردی مرند بسیار تمیز و مبله هستند. پنجره موجود در اتاق‌ها اقامت را در این هتل جذاب‌تر ساخته است. از نظر تهویه نیز بهتر است با خیال راحت این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید زیرا هم از نظر تهویه مطبوع و هم از نظر وسایل گرمایشی و سرمایشی بسیار مجهز است. کمد لباس و رخت آویز نیز در اتاق‌ها وجود دارد. از نظر بهداشتی هم تجهیزات اتاق‌ها بسیار کامل است و تمام اتاق‌ها دارای حمام و لوازم بهداشتی هستند. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل: ۳۱ اتاق دو تخته و دو سوییت دو تخته است.

رستوران هتل


هتل جهانگردی رستوران بسیار بزرگی دارد و علاوه بر مسافران هتل برای کسانیکه رستوران را برای مهمانی‌هایشان نیز رزرو می‌کنند بسیار جای مناسبی است و غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع ایرانی نیز در منوی آن وجود دارد. علاوه بر رستوران، کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد.

فاصله هتل جهانگردی مرند تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار عیش آباد: ۲۷.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای موجومبار: ۷۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است