search
menu

هتل همای سعادت دلیجان

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل همای سعادت دلیجان
امکانات عمومی هتل همای سعادت دلیجان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله تا هتل همای سعادت دلیجان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل همای سعادت دلیجان


مجتمع گردشگری همای سعادت یکی از هتل های ۵ ستاره در کیلومتر ۳ جاده دلیجان به سلفچگان قرار دارد و برای میهمانان خود لحظات خوشی رقم می زند. این هتل زیبا در ۲ طبقه با چشم اندازی رو به دریا، جنگل، کوه ساخته شده است. هتل همای سعادت دلیجان به عنوان هتل اقتصادی در شهر دليجان و یکی از بزرگترین مجموعه های بین راهی کشور به شمار می رود و دارای امکانات رفاهی مناسبی برای استراحت و اقامت مسافران به شمار می رود.
این هتل بزرگ و مجهز از شرایط ایده‌آلی برخوردار است و خیلی از نیازهای‌ مسافران در این هتل تامین می گردد. بنابراین اگر قصد سفر جاده‌ ای به سمت شهر دلیجان دارید، پیشنهاد ما رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل همای سعادت است تا هم اقامتی مقرون به صرفه و پر از خاطرات شیرین داشته باشید. این هتل زیبا حدودا ۸۰ سال پیش توسط دو برادر ایرانی در شهر دلیجان ساخته شده است و بعد از گذشت نیم قرن همچنان با با فضایی چشم نواز و رویایی خود در حال خدمت رسانی به میهمانان سراسر کشور است. این هتل دسترسی خوبی به آتشکده‌ خورهه، پناهگاه حیات وحش جاسب، بازار قدیمی نراق، غار چال نخجیر، آبگرم محلات و سر چشمه‌ محلات دارد.

امکانات عمومی هتل همای سعادت دلیجان


امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو برای مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. در لابی هتل نیز دستگاه واکس کفش وجود دارد. برای افراد ویلچری و با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. همچنین اتاق چمدان برای وسایل مسافران در لابی هتل وجود دارد. تاکسی سرویس برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر دایر است تا به آسانی به تمامی جاذبه ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


سوئیت‌ های این هتل بسیار مجلل بوده و در محیطی آرام با چشم انداز برکه در ۴ بلوک ساخته شده اند. این هتل شامل سوئیت‌ هایی با تجهیزات کامل است و محوطه اطراف این سوئيت ها درختکاری شده و منظره دلربایی ایجاد شده است. این هتل دارای ۳۰ اتاق و سوئيت است و انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از سوئيت یک نفره، سوئيت دونفره، سوئيت سه نفره و سوئيت چهارنفره. از جمله مهم‌ ترین امکانات اتاق ها می توان به اینترنت وای‌ فای رایگان، یخچال، چای ساز، رخت آویز، مبلمان، آب رایگان، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار غیررایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و دستشویی خصوصی با امکاناتی نظیر دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی هستند.
توجه داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل واحدها را ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است. اقامت برای کودکان تا ۶ سال رایگان بوده و برای افراد بالای ۷ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. در صورت نیاز به سرویس خواب اضافی به صورت کاناپه ارائه می شود.

رستوران هتل


رستوران این هتل نیز شامل بخش های مختلفی مانند فست فود، تالار، کافی شاپ، سالن کنفرانس و همایش است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌ کنند. این رستوران با قدمتی طولانی و با دارا بودن گواهینامه بهداشتی در این مجموعه می درخشد. با اقامت در این هتل می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شوید اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله تا هتل همای سعادت دلیجان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم شناسی دلیجان: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای دودهک: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله تا غار چال نخجیر: ۳۴.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه نشست آباد: ۳۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است