search
menu

هتل آپارتمان خور بندر گناوه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان خور بندر گناوه
امکانات هتل آپارتمان خور بندر گناوه
خدمات هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل
فاصله هتل آپارتمان خور بندر گناوه تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان خور بندر گناوه


سفر به استان بوشهر یکی از جذاب ترین مسافرت هایی است که می توانید آن را تجربه کنید. طبیعتی چشم نواز و بی نظیر به همراه مردم خونگرم جنوب و ساحل جذاب و تماشایی آن از جمله خاطراتی است که هیچ وقت فراموشتان نخواهد شد. بندر گناوه یکی از شهرستان های استان بوشهر است که بین استان بوشهر و بندر دیلم قرار گرفته است. بازارهای تجاری این بندر به قدری پر رونق هستند که قطب تجارت جنوب نامیده می شوند. علاوه بر آن این بندر یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری استان بوشهر نیز به شمار می رود. می توان ساعت ها در کنار ساحل زیبای آن نشست و به پهنای دریا خیره شد.
تماشای قایق هایی که به آرامی روی آب موج سواری می کنند، شنیدن صدای پرندگان دریایی و درخشش صدف های سیقل یافته روی ماسه های ساحلی واقعا حال و هوای عجیبی دارند که توصیف آنها در کلام نمی گنجد. هتل آپارتمان خور بندر گناوه یکی از بهترین هتل های این شهر است که با امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می دهد طعم دلچسب سفر را برایشان دوبرابر خواهد کرد. مسافران می توانند با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به قطب تجاری و گردشگری جنوب کشور، در این هتل زیبا اقامت داشته باشند و خاطرات بی نظیری را برای خود رغم بزنند.

امکانات هتل آپارتمان خور بندر گناوه


بدون شک موقعیت دسترسی یک هتل از مهمترین فاکتورهایی است که مهمانان برای یک اقامت خوب و دلچسب به آن توجه می کنند. هتل آپارتمان خور بندر گناوه به خوبی این نیاز را برآورده کرده است. این هتل در موقعیتی قرار گرفته که مهمانان می توانند به راحتی و با یک پیاده روی خیلی کوتاه هر زمان که بخواهند به کنار ساحل بروند و از تماشای منظره بی بدیل آن لذت ببرند و در پهنای آفتاب گرمابخش جنوب آرامشی فوق العاده را تجربه کنند.
علاوه بر آن هتل خور به دلیل نزدیک بودن به مراکز تجاری، این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا بدون صرف وقت و هزینه اضافی در همان اطراف هتل به گشت و گذار و خرید بپردازند. هتل آپاتمان خور دارای رستوران نیز است که انواع غذاهای لذیذ ایرانی را به مهمانان ارائه می کند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۵۰ ماشین در اختیار مسافران قرار دارد و خیال آنها را از بابت خودروهایشان راحت می کند. لازم به ذکر است که این هتل دارای کافی شاپ نیز است که با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوش طعم از مهمانان پذیرایی می کند و سفری فوق العاده را برایشان رغم می زند.

خدمات هتل


رفتار محترمانه پرسنل هر هتل زمینه رضایت مهمانان هتل را فراهم می کند. هتل آپارتمان خور بندر گناوه از این نظر نیز سرآمد است و پرسنل مجرب هتل با روی باز و فرهنگ مهمانوازی بی نظیر جنوبی از مسافران استقبال می کنند تا تک تک لحظات سفر برای مهمانان زیبا و خاطره انگیز باشد. تاکسی سرویس هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. لابی هتل داری صندوق امانات است که مهمانان می توانند با خیال راحت اشیاء گران قیمت خود را در آنجا به امانت بگذارند و نگران گم شدن وسایل ارزشمند خود نباشند.
همچنین این هتل آپارتمان دارای محل نگهداری وسایل مهمانان نیز است که مسافران می توانند وسایل و لوازم اضافی خود را در آنجا نگهداری کنند. علاوه برآن این هتل با داشتن میز پینگ پنگ اوقات فراغت خوشی را برای مهمانان ایجاد می کند تا در تمام طول لحظات سفر ساعات خوشی را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل


هتل آپارتمان خور بندر گناوه در دوطبقه بنا شده است و دارای ۳۳ باب اتاق است که مجموع ظرفیت آنها به ۷۷ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دونفره، اتاق سه نفره و اتاق چهار نفره است که مهمانان می توانند برحسب نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان خور بندر گناوه از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلویزیون، شوفاژ، یخچال، میز آرایش، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان خور بندر گناوه تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد جامع گناوه : ۸۰۰ متر
فاصله تا امامزاده سلیمان بن علی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ عبدالله گناوه: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا بندر ریگ: ۲۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است