search
menu

هتل عجم آزادشهر گلستان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عجم آزادشهر
امکانات عمومی هتل عجم آزادشهر
واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل عجم آزادشهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل عجم آزادشهر


هتل عجم آزادشهر یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر آزادشهر استان گلستان است. این هتل دارای ۸ طبقه و ۶۳ اتاق است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین در جهت بهبود ارائه خدمات و امکانات در سال ۱۳۹۳ نیز مورد بازسازی قرارگرفته است. با انتخاب این هتل زیبا می‌توانید به آسانی به مرکز شهر دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید بازدید کنید. آزادشهر از شهرهای مهم در استان گلستان است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، همین امر سبب می‌شود تا هرساله مسافران زیادی از سرتاسر کشور برای سفرشان این شهر زیبا را انتخاب کنند. در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب هتل عجم می‌توانید از امکانات و خدمات عالی هتل بهره‌مند شوید و از جنگل‌ها، آبشارها و آب‌وهوای بی‌نظیر آن لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل عجم آزادشهر


هتل عجم آزادشهر با ارائه امکانات خوب همواره موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد و مطمئناً مسافران اقامتی عالی را در این هتل تجربه می‌کنند. در لابی این هتل بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و برای ۴۰ مسافر به طور همزمان ظرفیت وجود دارد. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از اینترنت وای فای باید به لابی بروید و به صورت محدود و رایگان از این خدمات بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که در صورت سفر با ماشین شخصی این هتل پارکینگ ندارد و باید از محوطه یا محلی نزدیک به هتل استفاده کنید. مسافران می‌توانند در اوقات فراغت خود از کتابخانه هتل استفاده کنند یا در فضای سبز هتل قدم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات برای نگهداری از وسایل گران‌بهای مسافران، نمازخانه، دستگاه واکس کفش در ورودی لابی، تلویزیون، آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات اشاره کرد. همچنین در لابی اتاق چمدان تعبیه‌شده تا مسافران وسایل و چمدان‌هایشان را تا زمان فرارسیدن ساعت حرکتشان به این قسمت بسپارند. برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل بروید. یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده در این هتل وجود آتلیه است که می‌توانید به همراه خانواده عکس یادگاری بگیرید. همه اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به لاندری اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی هتل عجم آزادشهر امکانات رفاهی موردنیاز مسافران برای اقامتی دلپذیر را برای مسافران رقم می‌زنند. انواع واحدهای این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت یکخوابه سه نفره و سوئیت دوخوابه چهار نفره. لازم به ذکر است که در اتاق‌های این مجموعه ظرفیت اضافی وجود ندارد ولی در سوئیت‌ها برای یک نفر ظرفیت در نظر گرفته‌شده است. در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، رخت‌آویز، آب رایگان، میزتحریر، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن اشاره کرد. همچنین در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی تعبیه‌شده است که مجهز به لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و حوله و سشوار هستند. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در هتل کاملاً رایگان است و برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل عجم دارای ظرفیت ۳۷۰ نفر بوده و انواع غذاهای خوشمزه را در زمان وعده‌های غذایی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل عجم آزادشهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک و تفرجگاه زیتون تپه آزادشهر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آزادشهر: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی دلند: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار شیرآباد: ۲۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است