search
menu

هتل The Olive Tree Hotel Cyprus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل The Olive Tree Hotel Cyprus
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
تفریحات هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اولیو تری قبرس

هتل The Olive Tree Hotel Cyprus


هتل اولیو تری قبرس را باید به گردشگرانی خوش‌ذوق و طبیعت دوست، به‌خصوص کسانی پیشنهاد کرد که به دنبال یافتن گریزگاهی دنج و ساکت با مناظری دل‌فریب و محیطی خلوت و آرامش‌بخش برای گذراندن تعطیلاتی به‌یادماندنی می‌گردند. این هتل چهار ستاره که در بخش شمالی جزیره شگفت‌انگیز قبرس قرارگرفته، جولانگاهی است برای هنرنمایی طبیعت رؤیایی و افسونگر این منطقه تماشایی و پناهگاهی است برای فرار از آشوب و عوامل استرس‌زای دنیای مدرنیته و خلوت گزیدن با مناظری بکر و زیبا برای تمدد اعصاب و تجدیدقوا.

امکانات رفاهی هتل


تعداد ستارگان هتل The Olive Tree Hotel Cyprus از وفور امکانات رفاهی در این هتل وعده می‌دهند. با نگاهی گذرا به برخی تصاویر ثبت‌شده از امکانات رفاهی هتل خواهید دید که هتل اولیو تری قبرس تا چه اندازه برای رفاه میهمانان خود اهمیت قائل است. این هتل نه‌تنها از ساحلی اختصاصی و بسیار خوش‌منظره برخوردار گردیده، بلکه دو استخر روباز وسیع و مجزا را در محوطه سرسبز و دلپذیر خود جای داده است. گفتنی است که در این هتل فضایی مطمئن به پارک خودروهای میهمانان هتل اختصاص داده‌شده تا رفاه کسانی که با خودروی شخصی خود راهی این مقصد دل‌انگیز می‌شوند، تضمین گردد. فضای سبز، انبار نگهداری از باروبنه، کافی‌شاپ، سونا، فروشگاه، محوطه بازی کودکان و سالن برگزاری همایش از دیگر امکاناتی است که در این هتل به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه می‌گردد. وجود باشگاه تناسب‌اندامی پیشرفته و مجهز به مدرن‌ترین و کارآمدترین تجهیزات ورزشی در محوطه هتل سبب شده است که امکان انجام فعالیت‌های ورزشی برای افرادی که نگران حفظ تناسب‌اندام خود هستند، فراهم گردد.

رستوران هتل


چه دوستدار کباب‌های چرب‌وچیلی ترکی باشید و چه خواهان غذاهای لذیذ و مقوی بین‌المللی، رستوران‌های هتل اولیو تری قبرس شما را ناامید نخواهند ساخت. در این هتل دو رستوران بسیار باکیفیت با منوهایی متفاوت انتظار شما را می‌کشند: رستوران اصلی هتل وظیفه تدارک صبحانه و شام میهمانان را بر عهده دارد و رستوران فرعی هتل نیز وظیفه تأمین سفارشات گردشگرانی را دارد، که دوست دارند غذای موردعلاقه خود را در فضای دل‌نواز و دوست‌داشتنی هتل اولیو تری قبرس نوش جان کنند. افزون بر این، شیرینی فروشی مناسبی نیز در محوطه هتل گنجانده‌شده تا میهمانان هر وقت تمایل داشته باشند، بدون خروج از هتل به انواع مختلفی از شیرینی‌های تازه و دل‌چسب قبرس دسترسی داشته باشند.

تفریحات هتل


تنیس، پینگ‌پونگ، دارت، بیلیارد و اجرای موسیقی زنده از تفریحاتی است که در هتل اولیو تری قبرس برای گردشگران تدارک دیده شده است. برای شیفتگان مطالعه، کتابخانه‌ای پربار و مناسب با چند صد جلد کتاب در محوطه هتل تعبیه ‌شده است تا هیچ مانعی برای تجربه لذت ناب کتاب‌خوانی در فضای سرسبز و دلگشای هتل وجود نداشته باشد.

خدمات هتل


به لطف وجود کارکنانی مجرب و کاربلند، کیفیت امور خدماتی هتل به حدی بالاست که به نقطه قوت اصلی هتل اولیو تری قبرس مبدل گردیده است. چنانچه در طول اقامت در این هتل، فرصت کافی برای انجام برخی امور روزانه نظیر پرستاری از کودکان را ندارید، کافی است با پرداخت مبلغی نه چندان گزاف، این مسئولیت را به پرستاران کودک شاغل در هتل واگذار کنید و خود بدون هیچ مزاحمتی به گردشگر و جاذبه‌گردی مشغول شوید. گفتنی است به منظور آسودگی و رفاه گردشگران، خدماتی از قبیل: خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، رفت‌وبرگشت فرودگاهی، کرایه تاکسی، خرید بلیط هواپیما و پذیرش شبانه‌روزی در این هتل برای میهمانان صورت خواهد پذیرفت.

موقعیت مکانی هتل


موقعیت مکانی ‌هتل اولیو تری قبرس چنان مطلوب و ایده‌آل است که به اقامتگاهی پرطرفدار میان زوج‌های جوانی که برای گذراندن دوران خاطره‌انگیز ماه‌عسل خود به قبرس سفر می‌کنند، مبدل گردیده است.
این هتل نه‌تنها در دل طبیعت و در دو کیلومتری ساحل جذاب شاینا در منطقه کایرنیا واقع شده است، بلکه فاصله اندکی تا برخی جاذبه‌های گردشگری و اماکن باستانی قبرس نظیر صومعه بلاپایس و قلعه گیرنه دارد. برای دستیابی به برخی جاذبه‌هایی که از این هتل فاصله زیادی دارند، نیازی نیست هزینه گزافی بابت کرایه تاکسی بپردازید، کافی است در تور گردشگری هتل اولیو تری قبرس شرکت کنید تا با هزینه اندکی با اتوبوس‌هایی ویژه به نقاط مختلف شهر سفر کرده و از دیدنی‌های بی‌شمار قبرس در طول اقامت در این هتل بازدید کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اولیو تری قبرس


فاصله هتل تا ساحل شاینا: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل دیانا: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا صومعه بلاپایس: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بوفاونتو: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آیکان: ۷٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است