search
menu

هتل Salamis Bay Conti Hotel Cyprus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Salamis Bay Conti Hotel Cyprus
امکانات کلی هتل سالامیس بی کونتی قبرس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سالامیس بی کونتی قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Salamis Bay Conti Hotel Cyprus


هتل هتل سالامیس بی کونتی یک هتل پنج ستاره لوکس واقع در منطقه فاماگوستای قبرس است. هتل Salamis Bay Conti که در زمینی به مساحت ۶۵ هزار مترمربع تأسیس شده است، با یک ایده کاملاً همه‌جانبه در خدمت مهمانان است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی Larnaca حدود ۶۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل برای زوج‌ها مناسب است و قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است. در این هتل خدمات تست کووی ضدعفونی روزانه در اماکن مشترک، ماسک صورت رایگان، ضدعفونی‌کننده دست، تجهیزات استریل کردن و بررسی تب مهمانان و کارکنان انجام می‌گیرد. در بخش پذیرش نیز کادر مجرب به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر در حال تلاش هستند، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سالامیس بی کونتی قبرس


این هتل ۵۱۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر رو باز، زمین تنیس، اسپا، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند. از خدمات و امکانات رفاهی این هتل می‌توان به برداشت وجه نقد، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و تمامی اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نظافت روزانه، فروشگاه هدایا و سوغات، سرویس اتو، سرویس خشک‌شویی اشاره کرد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده تا همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.
این اقامتگاه دارای روم سرویس و صرافی است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. یک اتاق جلسه نیز در هتل دایر گردیده تا مسافرانی که به قصد کار عازم قبرس هستند، خیالشان از این بابت راحت باشد. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل Salamis Bay Conti به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. این هتل خدمات تاکسی، کرایه ماشین و شاتل فرودگاهی رفت‌وبرگشت با هزینه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به جایی که می‌خواهید در قبرس بروید. این هتل سالن زیبایی دارد که میهمانان می‌توانند استفاده کنند. ورود به هتل از ساعت 14 و تخلیه اتاق تا قبل از 12 صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به آبگرم، کلوپ شبانه، استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، ورزش‌های آبی، ماساژ، سالن ورزش اشاره کرد. انواع وسایل بازی در فضای باز و سرپوشیده برای کودکان نیز در نظر گرفتند. زمین بازی مخصوص کودکان نیز فراهم گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند. همچنین حمام‌های اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. اتاق‌های هتل سالامیس بی کونتی انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره، اتاق سه تخته و اتاق دو نفره. در این هتل، همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان، میز کار، یخچال هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم‌شده است. همه واحدها بسیار شیک و تمیز و دارای بالکن بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار با نوشیدنی‌های خوشمزه اشاره کرد. تخت اضافی بسته به اتاق متفاوت است، نرخ هر اتاق برای تعداد خاصی از مهمانان است.

رستوران هتل


رستوران هتل برای صبحانه، نهار، شام، میان وعده و چای آماده پذیرایی از میهمانان است. میوه، کیک، کوکی و شیرینی، تنقلات، انواع نوشیدنی‌ها، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در این رستوران قابل تهیه هستند.

فاصله هتل سالامیس بی کونتی قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوکاریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ینی بغازچی: ۵ کیلومتر
فاصله تا سیتی‌سنتر: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است