search
menu

هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus
امکانات عمومی هتل مریت کریستال کو اند اسپا قبرس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مریت کریستال کو اند اسپا قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus


هتل مریت کریستال کو اند اسپا هتلی ۵ ستاره در منطقه قبرس است. این هتل با ساحل اختصاصی و موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در میان گردشگران از طرفداران خاصی برخوردار است و در طول سال مملو از مسافر می‌شود، بدین‌جهت مسافران از سراسر دنیا مشتاق اقامت در این هتل می‌شوند و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما اقامتی خوش و خاطر انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. با توجه به محل قرارگیری هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus در عرض ۶ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهید داشت، همچنین ساحل اسکیپ نیز حدوداً ۲ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. قلعه گرین با ۱۳ کیلومتر فاصله و موزه آیکون با ۱۳ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور قبرس به شمار می‌روند. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل مریت کریستال کو اند اسپا قبرس


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین در پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. روم سرویس و تبدیل ارز نیز از خدمات دیگر در این هتل محسوب می‌شوند. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است و باید برای این کار هزینه مجزا پرداخت‌ کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند.
خدماتی مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها همراه با فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس هتل ارائه می‌شوند و مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم قبرس می‌شوند خیالشان از این بابت راحت باشد. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus قابل‌دسترس است. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند در هر طبقه از این هتل که مایل باشند می‌توانند اتاق رزرو کنند. در سالن زیبایی و آرایشی نیز در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی ارائه می‌شود. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد. همچنین استخر شنای روباز به‌صورت فصلی دایر می‌شود، اما استخر سرپوشیده در طول سال فعالیت دارد. توجه داشته باشید که استخر روباز برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و استخر سرپوشیده برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. استفاده از هر دو استخر در این هتل رایگان است. همچنین زمین‌بازی برای کودکان در هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus دایر شده است. برای دوستداران تنیس نیز میز تنیس قرار داده‌شده و محلی برای اسب‌سواری در این هتل فراهم گردیده شده است. از تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کلاب کودکان، انواع ورزش‌های آبی و اتاق بازی اشاره کرد. باشگاه بدن‌سازی جزو خدمات تفریحی این هتل به شمار می‌رود، علاوه بر آن خدمات مربوط به زیبایی و ماساژ، حمام عمومی و سونا در بخش اسپا هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا و اتاق تریپل بیسیک. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، کتری برقی، مینی بار و گاوصندوق، تلویزیون، بالکن و حمام اختصاصی اشاره کرد. همه اتاق‌ها شامل تختخواب‌های استاندارد همراه با ملافه‌های تمیز هستند. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، کاناپه تخت شو اشاره کرد. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Merit Crystal Cove Hotel & SPA Cyprus ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محلی دورتر از سایر مسافران مراجعه کنند. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم انداز بسیار زیبایی از دریا را تماشا کنید.

رستوران هتل


برای سرو وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس می‌توانید همه‌روزه به رستوران موجود در داخل این هتل مراجعه کنید. رستوران‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از رستوران OTTOMAN KEBAP غذاهای استیک ترکی، محلی، گریل و باربیکیو در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران LAMBUSA انواع غذاهای مدیترانه‌ای در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران CRYSTAL ANA انواع غذاهای مدیترانه‌ای در وعده‌های صبحانه، میان وعده، نهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل مریت کریستال کو اند اسپا قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه سنت هیلاریون: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آیکون: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه گرین: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است