search
menu

هتل Kaya Artemis Resort Cyprus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaya Artemis Resort Cyprus
امکانات عمومی هتل کایا آرتمیس ریزورت قبرس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کایا آرتمیس ریزورت قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kaya Artemis Resort Cyprus


هتل کایا آرتمیس ریزورت از هتل‌های ۵ ستاره بسیار زیبا و مشهور در قبرس است. این هتل برای زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود و مطمئناً سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهند کرد. همچنین به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است و در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خودشان را برای سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی آماده می‌کنند. مطمئناً از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل لذت خواهید برد و بیشتر ساعات سفرتان را در داخل هتل سپری خواهید کرد. محل قرارگیری هتل Kaya Artemis Resort Cyprus به گونه‌ای است که با یک دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهید داشت و از پنجره اتاق‌هایتان نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از ساحل را تماشا کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه ارجان با ۵۷ کیلومتر فاصله است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این حالت می‌توان به چهار استخر شنا اشاره کرد، همچنین بار و ساحل اختصاصی جزو امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌روند.

امکانات عمومی هتل کایا آرتمیس ریزورت قبرس


در هنگام ورود به هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. مسافرانی که مایل به گشت‌وگذار با ماشین هستند، به‌راحتی می‌توانند از لابی هتل اتومبیل کرایه کنند. به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. از امکانات ارائه‌شده در قسمت شست و شوی این هتل می‌توان به خشک‌شویی و لباسشویی اشاره کرد که هر یک از آن‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس ارائه می‌شود و جلسات و کنفرانس‌هایتان را نیز می‌توانید در قسمت بیزینس برگزار کنید.
اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که سالن آرایش و زیبایی نیز در لابی هتل Kaya Artemis Resort Cyprus دایر گردیده شده و در حال ارائه خدمات مسافران هستند، اما پارکینگی در این مجموعه وجود ندارد. اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز نیز در لابی هتل دایر گردیده شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکیه استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق کوادروپل، اتاق دوبل استاندارد، اتاق سوپرییر، اتاق دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت و سوئيت با حمام اسپا. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل مینی بار بوده که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را از این قسمت تهیه کنید.
امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، کاناپه تخت شو و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر روباز اشاره کرد که همراه با پارک آبی لحظات به‌یادماندنی و بی‌نظیری را برای مسافران خلق می‌کند. همچنین استخر سرپوشیده نیز در هتل Kaya Artemis Resort Cyprus دایر گردیده شده است. تعداد استخرهای موجود در این هتل ۴ استخر است که سه مورشان روباز بوده و یک مورد سرپوشیده است. استخر اول برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و استخر دوم مخصوص کودکان و استخر سوم فقط مخصوص بزرگ‌سالان است. توجه داشته باشید که فعالیت تمامی استخرهای روباز به‌صورت فصلی بوده و استخر سرپوشیده نیز برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و در طول سال فعالیت دارد. بخش اسپا شامل انواع ماساژها بوده و جکوزی داغ همراه با خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی در این قسمت ارائه می‌شود. کلاس‌های یوگا نیز در قسمت پایین هتل دایر می‌شود و برای طرفداران بدن‌سازی نیز باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها دایر شده است.
علاوه بر این می‌توانید از حمام ترکی بهره‌مند شوید که برای بسیاری از توریست‌ها تازگی دارد و احساس خوشایندی به این مسافران دست می‌دهد. علاوه بر آن در بخش اسپا می‌توانید به قسمت سونا بروید و استراحت کنید یا اینکه برای طرفداران بیلیارد و دارت و تنیس محل بازی فراهم گردیده شده است. فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از انواع ورزش‌های آبی، کلوپ‌های بازی کودکان، اتاق‌های بازی برای نوجوانان و موسیقی زنده.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح در رستوران این هتل سرو می‌شود. در این هتل پنج رستوران دایر شده است که در هرکدام غذای مخصوصی سرو می‌کنند. رستوران Agora مخصوص غذاهای بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران Italian غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران Turkish غذاهای ترکی محلی به‌صورت منویی، رستوران Fish مخصوص غذاهای اروپایی به‌صورت منویی و رستوران Village Breakfast مخصوص غذاهای اروپایی به‌صورت منویی در حال فعالیت هستند.

فاصله هتل کایا آرتمیس ریزورت قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی بافرا: ۱۷۰ متر
فاصله تا پارک دوغا گورکملی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک اجویت: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک یدی کونوک: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است