search
menu

هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus
امکانات عمومی هتل الکسوس اند ریزورت اند اسپا قبرس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الکسوس اند ریزورت اند اسپا قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus


هتل الکسوس اند ریزورت اند اسپا در قبرس واقع‌شده است. این هتل ۵ ستاره و خوش‌نام بوده و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی و شاتل فرودگاهی توریست‌های زیادی را در طول سال جذب می‌کند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود و امکانات و خدمات رفاهی ارائه‌شده‌ موردتوجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.
با توجه به اینکه در عرض یک دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهید داشت، همین امر باعث جلب‌توجه مسافران زیادی می‌شود و تا ساحل آکاپولکو نیز حدوداً ۱.۹ کیلومتر فاصله وجود دارد که به‌راحتی قابل‌دسترس است. از جمله جاذبه‌های دیدنی قبرس می‌توان به قلعه بوفاونتو اشاره کرد که با ۶ کیلومتر فاصله از این هتل و مجسمه بلاپایس با ۹ کیلومتر فاصله جزو جاهای دیدنی مشهور به شمار می‌روند.

فرودگاه ارجان نیز ۲۰ کیلومتر از هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از جمله امکانات ارائه‌شده مشهور در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و ساحل اختصاصی اشاره کرد. بی‌شک با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل یکی از بی‌نظیرترین و خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل الکسوس اند ریزورت اند اسپا قبرس


از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. همچنین بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال کرده و برای فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. برای دسترسی به مناطق مختلف در قبرس می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. ممکن است برخی از مسافران در این سفر نیاز به جلسات کاری و کنفرانس داشته باشند که برای این کار و راحتی مسافران در بخش بیزینس چنین امکاناتی دایر گردیده شده است. توجه داشته باشید که لازمه بهره‌مندی از این خدمات پرداخت هزینه مجزا است. سایر خدمات مانند اتوکشی و لباسشویی نیز شامل هزینه جداگانه بوده ولی برای بهره‌مندی از خشک‌شویی نیازی به پرداخت مجزا ندارید. دسترسی به‌تمامی طبقات هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. سالن زیبایی و آرایشی با ارائه انواع خدمات در اختیار مسافران است، همچنین به دلیل دارا بودن روم سرویس نیز می‌توانید نوشیدنی و خوراکی‌های موردنیازتان را سفارش داده و در اتاق میل کنید.

امکانات تفریحی هتل


از تفریحات سرگرم‌کننده در داخل این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، باغ و استخر شنای روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شود. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. باشگاه بدن‌سازی مجهز نیز در اختیار ورزش دوستان قرار داده می‌شود. همچنین از جمله تفریحات ارائه‌شده در هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus می‌توان به زمین‌بازی کودکان اشاره کرد و برای بزرگ‌سالان نیز تنیس و بیلیارد و دارت تعبیه‌شده است. سایر سرگرمی‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از پارک آبی مجهز، انواع ورزش‌های آبی، بولینگ و اتاق بازی.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ استاندارد، اتاق کینگ استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریافت، سوئيت خانواده با چشم‌انداز دریا. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل بالکن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی را از بالکن می‌توانید تماشا کنید. همچنین اینترنت رایگان نیز در اتاق‌ها قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که حمام اختصاصی مجهز نیز در داخل اتاق‌های هتل Elexus Hotel & Resort & Spa Cyprus تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، کاناپه تخت شو، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و کابلی. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


برای سرو صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس می‌توانید به رستوران موجود در داخل این هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل الکسوس اند ریزورت اند اسپا قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آییوس اپیکتوت: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه بوفاونتو: ۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه بلاپایس: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است