search
menu

هتل Concorde Luxury Resort & Convention & Spa Cyprus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل CONCORDE LUXURY RESORT & Convention & SPA Cyprus
امکانات عمومی هتل کنکورد لاکچری ریزورت اند اسپا قبرس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کنکورد لاکچری ریزورت اند اسپا قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل CONCORDE LUXURY RESORT & Convention & SPA Cyprus


هتل کنکورد لاکچری ریزورت اند اسپا یکی از هتل‌های لوکس و دیدنی در قبرس است. این هتل پنج ستاره بی‌نظیر در یکی از بهترین نقاط قبرس واقع‌شده که با انتخاب آن برای اقامت مطمئناً یکی از خاطره‌انگیز سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد، همچنین به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی و چشم‌انداز بی‌نظیر رو به دریا و ساحل موردتوجه توریست‌ها و گردشگران زیادی از سراسر جهان قرار می‌گیرد. مسافران با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری رویایی آماده می‌کنند. پوروتاراس با ۳۸ کیلومتر و آییا ناپا با ۴۱ کیلومتر فاصله جزو جاهای دیدنی مشهور این منطقه به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل CONCORDE LUXURY RESORT & Convention & SPA Cyprus فرودگاه ارجان بوده که با ۵۷ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است که جای نگرانی نیست، زیرا برای دسترسی به این فرودگاه شاتل فرودگاهی تعبیه‌شده است و با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.
برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل کنکورد لاکچری ریزورت اند اسپا قبرس


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همچنین خدماتی مانند روم سرویس، دستگاه خودپرداز و صرافی برای تبدیل ارز در لابی این هتل برای میهمانان تعبیه‌شده است. پارکینگ عمومی رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. بر اساس قوانین هتل CONCORDE LUXURY RESORT & Convention & SPA Cyprus ورود حیوانات آزاد بوده و باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش در این هتل انجام می‌گیرند. در مرکز بیزینس می‌توانید جلسات کاری‌تان برگزار کرده و از فکس و کپی بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


فضای بیرونی و محوطه هتل را باغ زیبایی تشکیل داده که از تماشای آن سیر نخواهید شد. از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی مجهز اشاره کرد که انواع دستگاه‌های روز دنیا در این باشگاه وجود دارند. استخر موجود در هتل کنکورد لاکچری ریزورت اند اسپا قبرس در طول سال دایر می‌شود و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. مرکز سلامتی و اسپای موجود در این هتل نیز شامل اتاق بخار، حمام ترکی، جکوزی و سونا است. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل CONCORDE LUXURY RESORT & Convention & SPA Cyprus عبارت‌اند از موسیقی زنده، تنیس، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان، ورزش‌های آبی، بولینگ، بیلیارد، زمین‌بازی کودکان. همچنین محل سرپوشیده برای بازی کودکان نیز تعبیه‌شده است. علاوه بر آن، امکان نگهداری از کودکان کوچک‌تر در این هتل فراهم گردیده شده تا بزرگ‌سالان با خیال راحت بتوانند به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس با تخت اضافه، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز باغ، اتاق دوبل دلوکس مخصوص دو بزرگسال و یک کودک، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا، سوئیت با چشم‌انداز دریا و سوئیت با بالکن. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز به جکوزی، وان، حوله و دمپایی هستند. همه اتاق‌های هتل CONCORDE LUXURY RESORT & Convention & SPA Cyprus چشم‌انداز بی‌نظیری رو به استخر و دریا داشته و اقامتی بسیار لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، میز کار و کتری برقی.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل کنکورد لاکچری ریزورت اند اسپا قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز توریستی بافرا: ۴۰۰ متر
فاصله تا پلاژ محمدچیک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک گوکملی دوغا: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک یدی کونوک: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است