search
menu

هتل Chamada Prestige Luxury Hotel & Beach Club Cyprus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل CHAMADA PRESTIGE Luxury Hotel & Beach Club Cyprus
امکانات عمومی هتل چامادا پرستیژ لاکچری اند بیچ کلاب قبرس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل چامادا پرستیژ لاکچری اند بیچ کلاب قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل CHAMADA PRESTIGE Luxury Hotel & Beach Club Cyprus


هتل چامادا پرستیژ لاکچری اند بیچ کلاب از هتل‌های بسیار مشهور و ۵ ستاره در قبرس است. این هتل با ساحل اختصاصی و شاتل فرودگاهی در میان توریست‌ها شهرت خاصی دارد، همچنین برای زوج‌های جوان و سفرهای دونفره یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل با توجه به محل قرارگیری آن سفری همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. فاصله این هتل تا ساحل حدوداً ۲ کیلومتر است که در این ساحل لحظات خوشی در انتظار شماست. همچنین با توجه به محل قرارگیری با اقامت در هتل CHAMADA PRESTIGE Luxury Hotel & Beach Club Cyprus تا قلعه بوفاونتو ۵ کیلومتر و تا قلعه بلاپایس نیز ۷ کیلومتر فاصله خواهید داشت که بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود.
نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه ارجان بوده با ۲۱ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، تراس آفتاب‌گیری، جکوزی داغ و سونا، ۲ استخر شنا، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، باشگاه ‌بدنسازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل چامادا پرستیژ لاکچری اند بیچ کلاب قبرس


از امکانات ارائه‌شده در محوطه این هتل می‌توان به باربیکیو در باغ و ساحل اختصاصی اشاره کرد. توجه داشته باشید که در این هتل آشپزخانه به‌صورت اشتراکی دایر گردیده شده است و در صورت تمایل می‌توانید غذا بپزید. بر اساس قوانین ارائه‌شده در هتل CHAMADA PRESTIGE Luxury Hotel & Beach Club Cyprus حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود که برای این کار باید درخواست دهید و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. اتاق چمدان در لابی دایر گردیده شده است. همچنین بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند.
در بخش صرافی می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی همه‌روزه در این هتل انجام می‌گیرند. محلی برای نگهداری از بچه‌های کوچک در نظر گرفته‌شده است که باید بابت این کار هزینه پرداخت کنید. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان نیز می‌توانید به بخش بیزینس مراجعه کنید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط قابل‌دسترس بوده و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با کرایه اتومبیل از این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی منطقه بازدید کنید. پرسنل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با میهمانان سراسر دنیا ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا اشاره کرد که یک استخر روباز در طول سال دایر می‌شود و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، همچنین در کنار استخر می‌توانید از چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. استخر دیگر نیز به‌صورت سرپوشیده بوده و در طول سال دایر است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و استخر گرم نیز در کنار آن تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این دو استخر نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در بخش سلامتی هتل CHAMADA PRESTIGE Luxury Hotel & Beach Club Cyprus می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها بهره‌مند شوید. اتاق بخار، حمام ‌ترکی، جکوزی، انواع ماساژ و سونا جزو امکانات اسپا هستند. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از موسیقی زنده، کلاب‌های کودکان، زمین‌بازی کودکان و محل بازی سرپوشیده برای کودکان.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌صورت توئین یا دوبل هستند که چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن و بالکن با مبلمان اشاره کرد. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت همه مسافران به‌راحتی می‌توانند به‌تمامی طبقات هتل CHAMADA PRESTIGE Luxury Hotel & Beach Club Cyprus دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل چامادا پرستیژ لاکچری اند بیچ کلاب قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آییوس اپیکتوت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه بلاپایس: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه گرین: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آیکون: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است