search
menu

هتل Riverside Garden Resort Cyprus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riverside Garden Resort Cyprus
امکانات عمومی هتل ریور ساید گاردن ریزورت قبرس
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ریور ساید گاردن ریزورت قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Riverside Garden Resort Cyprus


هتل ریور ساید گاردن ریزورت از هتل‌های قبرس است که در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار دارد و یکی از محل‌های اقامت مناسب برای مسافران به شمار می‌رود. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Riverside Garden Resort Cyprus فرودگاه بین‌المللی لارناکا نام دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریور ساید گاردن ریزورت قبرس


در این هتل پارکینگ رایگان دایر بوده و مسافران می‌توانند برای پارک ماشینشان استفاده کنند. توجه داشته باشید که نیازی به رزرو این هتل نیست. محوطه هتل را نیز باغ زیبایی فراگرفته و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را در این قسمت تجربه کنند. با توجه به اینکه این هتل اینترنت ارائه نمی‌دهد، بنابراین مسافرانی که قصد اقامت دارند باید در هنگام رسیدن به فرودگاه نسبت به تهیه سیم‌کارت و اینترنت اقدام کنند تا با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشند. در لابی هتل Riverside Garden Resort Cyprus محلی به عنوان مینی مارکت بوده و مسافران می‌توانند وسایل موردنیازشان را از این قسمت تهیه کنند. برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به بازدید بروید. خدمات دیگری مانند خشک‌شویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در قسمت شستشوی هتل انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به پول رایج می‌توانید به صرافی رفته و تبدیل ارز کنید. پرسنل کارآزموده بوده و همگی به زبان انگلیسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل سه استخر وجود دارد و به صورت فصلی دایر می‌شوند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما به فصل موردنظرتان دقت داشته باشید. استخر اول برای بزرگ‌سالان و استخر دوم برای تمامی رده‌های سنی و در نهایت استخر آخر برای کودکان مناسبت هستند. بر روی استخرها سرسره آبی تعبیه‌شده است. از امکانات تفریحی هتل ریور ساید گاردن می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار مسافران است. از سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. برای کودکان نیز زمین‌بازی دایر شده است تا مدتی که در این هتل اقامت دارند سرگرم باشند. سایر تفریحات هتل Riverside Garden Resort Cyprus عبارت‌اند از پارک آبی مجهز، زمین تنیس، موسیقی زنده. برای نگهداری از کودکان خردسال نیز محل مشخصی معین‌شده تا بزرگ‌سالان خیالشان از کودکان آسوده باشد. در مرکز اسپا و سلامتی نیز انواع ماساژ ارائه می‌شود که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در هتل ریور ساید اتاق‌ها به صورت دوبل با چشم‌انداز باغ هستند. اتاق‌های موجود در این هتل دارای بالکن بوده و از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از محوطه و ساحل را تماشا کنید. در هریک از اتاق‌های این هتل میز کار و حمام اختصاصی تعبیه‌شده است. همچنین در تمامی اتاق‌های هتل Riverside Garden Resort Cyprus سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه‌شده است. برای وسایل گران‌بهایتان نیز در داخل اتاق‌ها گاوصندوق وجود دارد تا با خیال به گشت‌وگذار بروید. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. همه‌روزه اتاق‌های این مجموعه به طور مرتب نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


رستوران این مجموعه نیز انواع غذاهای خوشمزه را به صورت بوفه‌ای ارائه می‌دهند. همچنین در رستوران می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای، پیتزا و دریایی، گیاهی و حلال را درخواست داده و نوش جان کنید. رستوران اول انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. رستوران دوم نیز ALACARTE غذاهای دریایی، ترکی، محلی، گریل و پیتزا به صورت منویی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل ریور ساید گاردن ریزورت قبرس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه گیرنه: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله تا صومعه بلاپایس: ۱۸.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه سنت هیلاریون: ۲۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است