search
menu

هتل Oscar Resort Hotel Cyprus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Oscar Resort Hotel Cyprus
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اسکار ریزورت قبرس

هتل Oscar Resort Hotel Cyprus


هتل اسکار ریزورت قبرس را باید برآیند تلاقی واژگان آرامش، امنیت، رفاه و آسایش دانست؛ مکانی ممتاز و اعیانی با نرخی منصفانه که طی چندین سال فعالیت خود توانسته است نامی نکو در شهر دیدنی گیرنه برای خود دست‌وپا کند و به گزینه اقامتی پرطرفدار و محبوبی برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما قبرس مبدل گردد. این هتل چهار ستاره که به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای قبرس تعلق دارد، مکانی بی‌نقص و ایده آل برای گذراندن تعطیلاتی به‌یادماندنی است؛ اقامتگاهی لوکس و باکیفیت واقع در مکانی خوش‌منظره با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و خیره‌کننده و محیطی دل‌باز و استثنائی با امکاناتی بی‌شمار.

امکانات رفاهی هتل


امکانات رفاهی هتل Cyprus Oscar Resort Hotel نوید اقامتی رؤیایی و تکرارناشدنی را می‌دهند: ۳ استخر مستقل، پارک آبی، سونا، جکوزی روباز، حمام ترکی، اتاق بخار، مرکز سلامت و اسپا، زمین‌بازی تنیس و ساحلی شنی با تجهیزاتی مناسب ورزش‌های آبی همگی انتظار حضور شما را می‌کشند. با خودروی شخصی سفر می‌کنید؟ نیازی نیست نگران یافتن مکانی امن برای پارک خودروی خود باشید، چراکه پارکینگ مطمئن هتل اسکار ریزورت قبرس با تجهیزاتی نظیر دوربین مداربسته خیال شما را از بابت امنیت خودروی‌تان آسوده کرده است.
مدیریت هتل به فکر سرگرمی کودکان شما نیز بوده است، چراکه محوطه رنگارنگی را برای بازی کودکان شما و همچنین استخر کم‌عمقی را برای شنای دلبندان‌تان در محوطه فراخ و دل‌نشین هتل تعبیه کرده است. برای میهمانانی که قصد دارند میزبان رویدادی به‌یادماندنی باشند، مکانی شیک و درخور برای برگزاری مناسبت‌هایی تجملاتی در نظر گرفته شده است؛ کافی است درخواست خود را با پذیرشگر هتل مطرح کنید تا محیط شایسته و شکیلی برای برگزاری ضیافت‌های رسمی یا دوستانه شما تدارک دیده شود.

رستوران هتل


برای برخی گردشگران، رستوران حیاتی‌ترین بخش هتل محسوب می‌شود؛ بخشی که نه‌فقط از نظر کیفیت غذاها، بلکه از لحاظ پاکیزگی و زیبایی دکور نیز باید سرآمد بوده و درخور حضور میهمانان باشد. خوشبختانه رستوران هتل اسکار ریزورت قبرس چنین ویژگی‌هایی را دارد و بنا بر نظرات مثبت برخی میهمانان سابق هتل، از نظر کیفیت غذا نیز با بسیاری از رستوران‌های لوکس شهر دیدنی گیرنه رقابت می‌کند. بنابراین نیازی نیست از حیث رستوران هتل نگرانی داشته باشید، چراکه این بخش در حقیقت از نقاط قوت ‌هتل اسکار ریزورت قبرس به‌حساب می‌آید.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی، خدمات ارائه‌شده در هتل Cyprus Oscar Resort Hotel نیز بی‌شمارند و با کیفیتی مثال‌زدنی انجام می‌پذیرند. چه قصد داشته باشید ماساژی خستگی بر و احیا‌کننده را در مرکز اسپا و سلامت هتل دریافت کنید و چه مهارت کارکنان کارکشته سالن آرایش و زیبایی هتل را محک بزنید، چیزی جز لبخند رضایت در انتهای کار بر لبان شما نخواهد نشست. کارکنان هتل در هرلحظه برای میزبانی از میهمانان آماده بوده و به شایستگی برای ارائه خدماتی باکیفیت آموزش دیده‌اند. خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، واکس کفش، شاتل رفت‌وبرگشت فرودگاهی، پذیرش شبانه‌روزی، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما خارجی و... از جمله خدماتی هستند که در صورت درخواست میهمانان در این هتل صورت خواهند پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


طرح‌های اقامتی ارائه‌شده در هتل اسکار ریزورت قبرس بسیارند؛ چه اتاقی یک‌تخته و اقتصادی نیاز داشته باشید، چه سوئیتی لوکس و سه تخته، چه واحدی با نمایی مبهوت‌کننده‌ از دریای نیلگون و پهناور در نظر داشته باشید و چه اتاقی مشرف‌به چشم‌اندازی کم‌نظیر از شهر، همگی در هتل اسکار ریزورت قبرس موجودند. کافی است نیازهای خود را با پذیرشگر هتل در میان گذارید تا واحدی مناسب و درخور، مجهز به تمام اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان، میز و صندلی و تختخواب‌هایی آسوده به شما ارائه دهد.

موقعیت مکانی هتل


گرچه هتل اسکار ریزورت قبرس در مکانی خوش‌منظره و دل‌فریب، واقع در طبیعت دل‌انگیز گیرنه لانه کرده است، این بدان معنا نیست که در مکانی دورافتاده و خارج از شهر قرار دارد. در واقع این هتل فاصله اندکی تا مرکز شهر دارد و در شعاع دو کیلومتری برخی از دیدنی‌ترین اماکن تاریخی گیرنه نظیر صومعه بلاپایس و قلعه کایرنیا واقع گردیده است. بنابراین اگر قصد شهرگردی و تماشای جاذبه‌های شگفت‌انگیز این منطقه را در سر دارید، موقعیت مکانی ایده آل این هتل شما را در دسترسی به برخی از شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی قبرس در زمانی کوتاه یاری خواهد رساند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اسکار ریزورت قبرس


فاصله هتل تا بندر کایرنیا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه شیپ رک (کشتی‌های غرق‌شده): ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آیکان: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه گیرنه: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا صومعه بلاپایس: ۳٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است