search
menu

هتل Wyndham Grand Plaza Royale Hangzhou

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Grand Plaza Royale Hangzhou
امکانات عمومی هتل ویندهام گرند پلازا رویال هانگزو
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویندهام گرند پلازا رویال هانگزو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wyndham Grand Plaza Royale Hangzhou


هتل ویندهام گرند پلازا رویال در شهر زیبای هانگزو چین واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره بوده و در میان سایر هتل‌های این شهر محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد. هتل گرند پلازا رویال به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو به‌ راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر بازدید کنید. همچنین به خاطر قرارگیری در موقعیت بسیار عالی شهر دسترسی به تمامی نقاط آسان است. با اقامت در این هتل می‌توانید در عرض ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به میدان وولین و برج هانگزو دسترسی داشته باشید. همچنین خیابان تاریخی هفانگ نیز در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از این هتل واقع‌شده است. فرودگاه شهر هانگزو نیز با فاصله ۴۰ دقیقه‌ای از هتل Wyndham Grand Plaza Royale Hangzhou واقع‌شده است. یا خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی‌نظیر می‌توانید سفری خوش و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویندهام گرند پلازا رویال هانگزو


اینترنت وای فای نیز در تمام نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در مرکز بیزینس نیز سالن مخصوص جلسات و کنفرانس‌های کاری دایر شده است. در لابی هتل نیز صرافی وجود دارد تا در صورت نیاز به پول رایج چین تبدیل ارز کنید. در پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می‌کنند. در بخش شستشو می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری و میز تور گردشگری استفاده کنید. در این هتل پرسنل به زبان‌های انگلیسی و چینی صحبت می‌کنند. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. در هنگام رزرو هتل زیبای Wyndham Grand Plaza Royale Hangzhou توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی ممنوع اعلام‌شده است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این مجموعه بسیار راحت و سرشار از آرامش هستند. تمامی اتاق‌ها طراحی مدرن اروپایی دارند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل اکسکیوتیو با چشم‌انداز دریاچه، اتاق توئین با چشم‌انداز کوه، اتاق کینگ، اتاق کوئین دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق کینگ پریمیر، اتاق پریمیر با دو تختخواب. در داخل برخی از اتاق‌ها بالکن وجود دارد که از این قسمت می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر یا دریاچه وست را تماشا کنید. این هتل دقیقا در سمت شمالی دریاچه واقع‌شده و در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از زیبایی‌های آن لذت ببرید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Wyndham Grand Plaza Royale Hangzhou می‌توانید از خدماتی نظیر تلویزیون، امکانات اتوکشی، کتری برقی و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. همچنین تمامی اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند و در هنگام خروج از اتاق می‌توانید برای نظافت دوباره و بیشتر درخواست کنید.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدنسازی در این هتل دایر بوده و مسافرانی که در سفر نیز به تناسب‌اندام خود اهمیت می‌دهند، با خیال راحت می‌توانند با مجهزترین دستگاه‌ها ورزش کنند. استخر نیز در هتل دایر بوده و گردشگران می‌توانند برای رفع خستگی‌شان شنا کنند، این استخر در طول سال دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است. همچنین در بخش سلامتی نیز می‌توانید به سونا رفته و استراحت کنند. برای سرگرمی کودکان نیز کلاب بازی دایر شده است.

رستوران هتل


در این هتل ویندهام گرند پلازا رویال رستوران دایر بوده و انواع غذاهای خوشمزه و چینی و بین‌المللی سرو می‌کنند.

فاصله هتل ویندهام گرند پلازا رویال هانگزو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان وولین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد یو فی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب هانگزو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چای چین: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است