search
menu

هاستل Hostel Urban Minsk

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هاستل Hostel Urban Minsk
امکانات و خدمات عمومی هاستل اوربان مینسک
اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل اوربان مینسک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هاستل Hostel Urban Minsk


درست در مرکز شهر مینسک، پایتخت کشور بلاروس، یک هاستل متناسب با اقامتی اقتصادی و آسوده قرار دارد که متناسب با اقامت خانوادگی، دوستانه و یا فردی است. هتل Hostel Urban Minsk مینسک در نزدیکی جاهای دیدنی و مراکز خرید است و همچنین ایستگاه‌های مترو به هاستل اوربان نزدیک هستند و شما این امکان را دارید تا پس از گشت و گذاری حسابی در شهر به راحتی به هتل برگردید و استراحت کنید. یکی از پارک‌های معروف شهر مینسک، پارک ویکتوری درست در نزدیکی هاستل اوربان بلاروس قرار دارد که با چند دقیقه پیاده روی کوتاه امکان تفریح و گذراندن اوقاتی خوش و به یادماندنی در پارکی سرسبز را دارید. با تهیه بلیط آنلاین هواپیما می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی مینسک پرواز کنید و سپس با تاکسی و یا مترو به هاستل اوربان مینسک برسید.

امکانات و خدمات عمومی هاستل اوربان مینسک


در هاستل اوربان مینسک به امکانات و خدمات متنوع و خوبی دسترسی دارید که اقامتی دلنشین و شیرین را برای شما به ارمغان می‌آورند. به رستوران و کافی شاپ بروید، در اتاق نشیمن بنشینید و با بقیه گپ بزنید، در حیاط از آفتاب و هوای دلچسب نهایت استفاده را ببرید، از سونا و باشگاه استفاده کنید و یا در فضاهای عمومی و اتاق‌ها به اینترنت متصل شوید و از گشتن در فضای مجازی لذت ببرید. حمام و سرویس بهداشتی در هاستل اوربان مینسک مشترک است اما تمیز و پاکیزه است. در هتل اوربان مینسک بلاروس می‌توانید سیگار بکشید و مشکلی ندارد. یکی از مزیت‌های هاستل اوربان مینسک این است که یک اتاق بیزنس سنتر یعنی اتاق ویژه اتصال به اینترنت و شارژر جهت کار با لپ تاپ مهیا است. خدماتی که در هتل اوربان در اختیار شما قرار می‌گیرد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، لباسشویی، خشکشویی، نگهداری از چمدان و نظافت روزانه. قابل ذکر است که یک فروشگاه هدایا و سوغات نیز در هتل Hostel Urban مینسک قرار دارد.

اتاق‌های هتل و امکانات آنها


اتاق‌های زیبا و گرم و نرمی در هاستل اوربان مینسک قرار دارد که به ویژه برای جوانان کاملا ایده‌آل است. اتاق‌ها ساده، اقتصادی و یا به صورت خوابگاهی هستند. اتاق‌های ساده ویژه اقامت دو فرد شامل اتاق با تخت دابل و یا با تخت تویین و اتاق خانوادگی با تخت دابل هستند. اتاق‌های اقتصادی نیز شامل اتاق با تخت دابل و اتاق با تخت تویین هستند. اتاق خوابگاهی‌ ویژه اقامت بانوان با چهار تخت؛ اتاق خوابگاهی ویژه اقامت شش فرد و اتاق خوابگاهی ویژه اقامت هشت فرد از دیگر اتاق‌های مجللی است که امکان انتخاب آنها را دارید. هر فردی که بلیط پرواز خارجی رزرو کرده و با رزرو هتل اوربان مینسک بلاروس به دنبال اقامتی اقتصادی و در عین حال شیک و راحت است، حتما انتخاب درستی کرده است. هر کدام از اتاق‌های هتل اوربان مینسک دارای وسایلی کاربردی و با کیفیت خوب هستند و آسایش را در طول اقامت شما فراهم می‌آورند. در اتاق‌ها طناب لباس، جا لباسی، کمد لباس، صندلی، آیینه و شوفاژ دیواری قرار دارد. هر نوعی از اتاق‌ در هاستل اوربان دارای طراحی منحصر به فرد خود است که چشم‌نواز و گیرا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هاستل اوربان مینسک می‌توانید برای تازه کردن روح و جسم خود به سونا بروید و حسابی آرامش را به خود هدیه دهید. اگر اهل ورزش مرتب و روزانه هستید، حتما سری به باشگاه ورزشی هتل اوربان بلاروس بزنید. حیاط دل‌نوازی که در Hostel Urban Minsk بلاروس قرار دارد، هوش از سر شما می‌برد زیرا نه تنها می‌توانید بر روی صندلی بنشینید و با دوستان و همسفران خود گپ بزنید، بلکه می‌توانید بر روی ننو یا تاب ریلکسی دراز بکشید و در هوایی مطلوب استراحت کنید،‌ کتاب بخوانید و یا با موبایل خود کار کنید. اگر هم خواستید فیلم تماشا کنید، به بخش اتاق نشیمن هاستل اوربان بروید و در فضایی مدرن بنشینید و به پرده نمایش خیره شوید.

رستوران هتل


رستوران و کافه‌ای دنج و شیک در هتل اوربان مینسک قرار دارد که برای صرف صبحانه و میان‌وعده‌ای لذیذ، فضای بسیار مناسبی دارد و می‌توانید خوراک‌های متنوعی میل کنید و لحظاتی دلپذیر را تجربه کنید.

فاصله هاستل اوربان مینسک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان ویکتوری: ۶ دقیقه با خودرو
فاصله تا کلیسای سنت سیمون مینسک: ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا مرکز خرید کاپیتال مال: ۱۱ دقیقه با خودرو
فاصله تا کتابخانه ملی بلاروس: ۱۸ دقیقه با خودرو
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است