search
menu
اروگوئه keyboard_arrow_down close

اروگوئه

label
رزرو هتل

درباره اروگوئه

اروگوئه (Uruguay) کشوری کوچک در جنوب قاره آمریکا یا آمریکای جنوبی است. اروگوئه اکنون کشوری با ثبات است که به سبب طبیعت زیبای آمریکای جنوبی، گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

زبان، دین و واحد پولی اروگوئه


زبان مردم اروگوئه اسپانیایی است. دین بیشتر مردم اروگوئه کاتولیک رومی و پروتستانیسم است. واحد پول اروگوئه پزو اروگوئه است.
اروگوئه

تاریخچه اروگوئه


اروگوئه برای ۴۰۰۰ سال محل زندگی اقوام و قبایل بومی آمریکای جنوبی مشهور به «چارو» بوده است. اما حضور پرتغالی‌های استعمارگر در آمریکای جنوبی در سده هفدهم، شکل زندگی در این منطقه را برای همیشه دگرگون کرد. سپس در سده هجدهم اسپانیایی، دیگر استعمارگران اروپایی آمریکای جنوبی کنترل اروگوئه را در دست گرفتند. اروگوئه سرانجام در بازه سال‌های ۱۸۱۱ تا ۱۸۲۸ استقلال خود را از ۴ قدرت پرتغال، اسپانیا، برزیل و آرژانتین به دست آورد و به عنوان یک کشور مستقل شکل گرفت. اروگوئه دورانی از دیکتاتوری نظامی را در دوران معاصر پشت سرگذاشت ولی امروزه یکی از کشورهای دموکراتیک و آزاد آمریکای جنوبی به شمار می‌رود.

شهرها و جاهای دیدنی اروگوئه


پایتخت و بزرگتین شهر کشور اروگوئه مونته ویدئو است. شهرهای سالتو و کوئیداد لاکوستا دیگر شهرهای بزرگ اروگوئه هستند.
اروگوئه کشوری با رشد سریع صنعت گردشگری است و سالانه نزدیک به ۳ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. جاهای دیدنی اروگوئه بخش‌های مختلفی دارد. شهر تاریخی ساکرامنتو که مرکز دولت استعماری اروگوئه بوده است، از قدیمی‌ترین شهرهای اروگوئه امروزی است و اکنون گردش در آن یک بخش از جاذبه های این کشور است. خلیج و ساحل پونتا دل ایسته، دیگر جاذبه طبیعی اروگوئه است که طبیعت زیبای این کشور را به نمایش می‌گذارد.

زمان مناسب برای سفر به اروگوئه


اروگوئه کشوری با آب و هوای گرم و مرطوب است. اما به سبب آنکه در آن کوهستان بلندی وجود ندارد، بسیار تحت تاثیر بادهای موسمی است که در این منطقه در جریان است. به همین سبب همیشه باید مراقب تغییرات سریع آب و هوایی حتی در هر روز باشید.
اروگوئه

غذاهای اروگوئه


کشور اروگوئه به همراه همسایه‌اش آرژانتین از جمله کشورهایی است که به سبب دامپروری گسترده، گوشت قرمز و به طور مشخص گوشت گاو نقش پررنگی در فرهنگ غذایی این کشور دارد. آسادو، پاریادا، چیویتو و میلانسا از جمله این غذاهای مخصوص اروگوئه‌ای هستند.

دیدنی های اروگوئه