search
menu

هتل Majestic Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Majestic Hotel Doha
امکانات عمومی هتل مجستیک دوحه
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مجستیک دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Majestic Hotel Doha


هتل مجستیک دوحه دارای ۳ ستاره است و یک ساختمان چند طبقه شیک دارد که می‌تواند از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت باشد. ساختمان هتل دارای جزئیات کلاسیک است و مبلمان آن نیز بسیار شیک و به سبک اصیل است. امکانات بیشماری در هتل Majestic Hotel Doha برای شما آماده شده‌است که در ادامه متن به همه آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر به دنبال رزرو هتل در هنگام تور جام‌جهانی ۲۰۲۲ هستید می‌توانید این هتل را نیز برای اقامت خود در نظر بگیرید. می‌توانید چندین نوع غذای متنوع را در رستوران هتل میل کنید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حمد حدود ۷.۷ کیلومتر است. می‌توانید از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما یا خرید حضوری آن سفری بسیار خوب را به این کشور داشته‌باشید. دوحه شهری است با جاذبه‌های دیدنی فراوان که جاهای دیدنی دوحه شامل: موزه‌های مشیرب، جنگل ساحلی التکیره، قلعه الزباره و روستای متروکه و ... هستند و می‌توانید برای لذت بردن از سفر خود این هتل زیبا را نیز برای اقامت خودتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل مجستیک دوحه


هتل دارای امکانات بیشماری است که در این بخش از متن می‌توانید همه آن‌ها را مطالعه کنید. اینترنت از موارد بسیار مهمی است که برای مسافران بسیار ضروری است و شما به راحتی در این هتل می‌توانید به اینترنت رایگان وای فای دسترسی داشته‌باشید. این اینترنت هم در بخش‌های عمومی و هم در اتاق‌های هتل Majestic Hotel Doha به راحتی قابل دسترسی است. پارکینگ اختصاصی هتل بدون نیاز به پرداخت هزینه و یا رزرو کردن برای تمام مسافران قابل استفاده است. برای حفظ امنیت جانی و مالی شما مسافران محترم هتل هشدار دهنده‌هایی را در بخش‌های مختلف که مخصوص دود ناشی از آتش و همچنین موارد امنیتی هستند، را در نظر گرفته‌است. پذیرش هتل نیز بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل است. اگر از آن دسته افراد هستید که خریدهای مختلفی را می‌خواهید از سوپر یا هایپر مارکت انجام دهید بهتر است بدانید می‌توانید از هتل بخواهید تا خدمات مورد نیاز را برای شما ارائه دهد و برای استفاده از این امکانات هزینه مجزای آن را باید پرداخت کنید. انگلیسی، عربی، هندی و بنگلادشی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل می‌توانند با این زبان‌ها با مسافرن ارتباط برقرار کنند. داشتن کولر و تهویه مطبوع از سایر مواردی است که در این هتل وجود دارد. خدمات و فعالیت‌های تفریحی و ورزشی همچون باشگاه بدنسازی و اسپا نیز در این هتل برای مسافران وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده باید به اطلاع علاقه‌مندان به بیلیارد برسانیم که امکانات لازم برای بیلیارد در هتل تعبیه شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌ها از دکوراسیون خوبی برخوردار هستند. اتاق‌ها بسیار شیک هستند و تخت‌های بسیار مجللی نیز در هر اتاق وجود دارد. مبلمان بسیار شیک و راحتی نیز در گوشه‌ای از اتاق‌ها قرار دارد که بسیار هماهنگ با چیدمان اتاق‌ها است. سوئیت‌هایی که دارای آشپزخانه هستند امکانات لازم برای پختن غذا مانند ظروف مورد نیاز، مایکرویو و چای ساز را دارند. حمام‌های موجود در واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند که تمام لوازم بهداشتی را دارند. تلویزیون و اینترنت نیز از ویژگی‌های مهم تمام اتاق‌ها هستند. انواع اتاق‌های هتل Majestic Hotel Doha شامل:
• سوئیت با دو اتاق
• اتاق دو نفره استاندارد
• سوئیت دلوکس
• سوئیت سوپریور
• اتاق دلوکس با دو تخت توئین

رستوران هتل


رستوران هتل از سایر بخش‌های جذاب هتل است که هم طراحی آن و هم غذاهای آن بسیار وسوسه برانگیز هستند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاها را سفارش دهید و با خیال راحت در محیطی بسیار شیک غذای خود را میل کنید.

فاصله هتل مجستیک دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا روستای تاریخی کاتارا: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است