برای امکانات بیشتر، لطفا وارد حساب کاربری شوید

دریافت وام از تامین‌کننده اعتبار

اول در «دیجی‌پی» یا «از‌کی وام» مراحل دریافت وام را تکمیل کرده و وام مورد نظرتان را بگیرید.

ثبت ‌نام در سفرمارکت

در سایت یا اپ سفرمارکت فقط با وارد کردن شماره تلفن همراهتان ثبت نام کنید. ثبت ‌نام

انتخاب تور مسافرتی

در بخش تور، از بین تورهای داخلی و خارجی، توری که می‌خواهید را انتخاب کنید. جستجو تور

انتخاب درگاه پرداخت

در مرحله پرداخت هزینه تور، شیوه پرداخت با اعتبار را انتخاب کنید.

تورهای پیشنهادی

بدون نیاز به ضامن

فقط با داشتن چک صیادی یا سفته الکترونیک، بدون نیاز به ضامن می‌توانید اقساطی به سفر بروید.

اقساط بلندمدت

یک ماه پس از دریافت وام، بازپرداخت اقساط ۶ تا ۱۸ ماهه (به انتخاب شما) آغاز می‌شود.

دریافت آسان

فرایند دریافت وام سفر از تامین‌کنندگان اعتبار (دیجی‌پی یا از‌کی‌وام) و خرید تور از سفرمارکت، آسان و بی‌دردسر است.

استفاده سریع

ثبت‌نام برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی یا از‌کی‌وام و خرید تور اقساطی از سفرمارکت، در کمتر از ۷ روز انجام‌شدنی است.

پرسش‌های متداول

با توجه به اینکه شما اعتبار خود را از تامین‌کنندگان اعتبار (دیجی‌پی یا از‌کی‌وام) دریافت کرده‌اید، اقساط را هم در سامانه خود این تامین‌کنندگان بازپرداخت می‌کنید.

شما می‌توانید متناسب با مقصد سفر خود و هزینه‌های آن، بین ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان اعتبار دریافت کنید.

شما وام سفر را از تامین‌کنندگان اعتبار همکار سفرمارکت (دیجی‌پی یا ازکی‌وام) و مطابق با فرایندها و قواعد مشخص‌شده در وبسایت‌هایشان دریافت می‌کنید. سپس در سفرمارکت تور مورد نظرتان را انتخاب و با وام دریافتی خود، خریداری‌اش می‌کنید.

برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی یا از‌کی‌وام نیاز به داشتن کارت ملی و چک صیادی به نام خود یا اقوام درجه یک و یا سفته الکترونیک است. پس از دریافت اعتبار، در زمان خرید تور از سفرمارکت تنها باید مشخصات مسافران، کد ملی (در سفرهای داخلی) و شماره پاسپورت با حداقل اعتبار ۶ ماهه (در سفرهای خارجی)، به درستی وارد شود.

مشاوره رایگان خرید تور : ۹۶۶۲۱۶۶۲

امکان خرید تور اقساطی سفرمارکت به گردشگران و مسافران کمک می‌کند بدون نگرانی از تامین نقدینگی کافی برای پوشش هزینه‌های سفر، با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنند.

شما برای سفر با امکان بازپرداخت اقساطی، هیچ نیازی به داشتن ضامن یا فرایندهای پیچیده اداری و یا رفت و آمد به بانک ندارید. همه فرایند دریافت وام سفر و سپس خرید تور با اعتبار دریافتی در سفرمارکت، به صورت دیجیتال و آنلاین صورت می‌پذیرد. کل بازه زمانی تایید اعتبار و دریافت وام سفر، بسیار کمتر از چیزی است که فکر می‌کنید. شما بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان، امکان دریافت وام سفر دارید و برای دریافت این وام کافی است سفته الکترونیک ارائه کنید یا دارای چک صیادی به نام خود یا اقوام درجه ۱ باشید.

نگران بازپرداخت اقساط خود هم نباشید. زیرا می‌توانید بازه بازپرداخت اقساط را بین ۶ تا ۱۸ ماه، تنظیم کنید و قسط‌های وام سفر خود را به صورت آنلاین و آسان پرداخت کنید.

مزیت دیگر سفر اقساطی با سفرمارکت، دست باز شما برای انتخاب از میان همه تورهایی است که در سفرمارکت ارائه شده است. یعنی هیچ محدودیتی در انتخاب تورهای مسافرتی داخلی و خارجی پیش روی شما نیست و پس از انتخاب هر کدام از تورهای ارائه شده توسط صدها آژانس مسافرتی معتبر در سفرمارکت، می‌توانید آن را به صورت اقساطی خریداری کنید.