search
menu

هتل V Hotel Lavender Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل V Hotel Lavender Singapore
امکانات عمومی هتل وی لاوندر
خدمات هتل وی لاوندر
واحدهای اقامتی هتل وی لاوندر
موقعیت مکانی هتل وی لاوندر
اماکن دیدنی نزدیک هتل وی لاوندر

درباره هتل V Hotel Lavender Singapore


هتل وی لاوندر (به انگلیسی: V Hotel Lavender) گزینه اقامتی بسیار مناسب برای خریداران بلیط هواپیما سنگاپور و گردشگرانی است که رفاه و آسایش را در اولویت سفر خود و اقامت در این کشور دیدنی قرار می دهند. این اقامتگاه خوش منظره ۴ ستاره که در فهرست برترین هتل های سنگاپور جای گرفته، نه تنها از واحدهای اقامتی شیک و مجللی برخوردار است، بلکه امکانات بی شماری از قبیل استخر، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، کافی شاپ و رستوران را در خود جای داده است. وجود کارکنانی مجرب، امکاناتی متنوع، خدماتی باکیفیت و مهم‌تر از همه اتاق هایی نورگیر و لوکس موجب گردیده که هتل V Hotel Lavender Singapore به مکانی بی نقص و کامل برای اقامتی خاطره انگیز در سنگاپور مبدل گردد.

امکانات عمومی هتل وی لاوندر


همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، هتل وی لاوندر از امکانات رفاهی لبریز است. از استخر رایگان و روباز گرفته تا سالن زیبایی و مرکز تناسب اندام، هرآن چه که برای اقامت در هتلی چهار ستاره بدان نیاز داشته باشید، در این مکان خواهید یافت. رستوران هتل که شهرتش از هتل نیز فراتر رفته، با محدوده وسیعی از لذیذترین گزینه های غذایی، دست شما را در انتخاب غذای مورد علاقه خود باز گذاشته و موجب شده است که صرف غذا در این مکان به رویدادی خاطره انگیز و فراموش نشدنی مبدل گردد. کافی شاپ، پارکینگ، نوشگاه، دستگاه خودپرداز، انبار نگهداری از بار و بنه، محوطه بازی کودکان، سالن اجلاس، آسانسور، کادوسرا و فروشگاه از دیگر امکانات هتل V Hotel Lavender Singapore است که با اقامت در این مکان قادر خواهید بود از آن ها بهره مند گردید.

خدمات هتل وی لاوندر


افزون بر امکانات یاد شده، هتل وی لاوندر قادر است خدماتی متنوع از قبیل لباسشویی، خشک‌شویی، خانه داری، فکس، فتوکپی، پذیرش خصوصی و ۲۴ ساعته، تبادل ارز، سرویس رفت و برگشت و اجاره خودرو و روم سرویس را به میهمانان هتل ارائه کند. اینترنت پرسرعت وایفای نیز از همان بدو ورود در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا هیچ نیازی را در طول اقامت خود در این مکان احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل وی لاوندر


دلیل اصلی انتخاب هتل وی لاوندر برای بسیاری از گردشگران، واحدهای اقامتی شیک و مجلل آن است. طراحی مدرن اتاق های هتل V Hotel Lavender Singapore چیزی است که از همان بدو ورود توجه هر میهمانی را به خود جلب می کند. دکوراسیون و طراحی واحدهای اقامتی این هتل به گونه ای است که حضور در واحد اقامتی را دلپذیر و لذت بخش کرده و دل کندن از آن را دشوار می کند. از آنجایی که هتل وی لاوندر طیف وسیعی از گزینه های اقامتی را در اختیار میهمانان می گذارد، انتخاب واحدی متناسب با بودجه و نیازهای خود در این مکان بسیار آسان است. گفتنی است که هر واحد اقامتی هتل وی لاوندر از اسباب و وسایلی از قبیل صندوق امانات، چای ساز، قهوه جوش، تلویزیون صفحه تخت کابلی، مبلمان شیک و راحت، تخت خواب هایی نرم و تمیز و وسایل بهداشتی استحمام برخوردار بوده و به امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، اطفاء حریق، تراس و دیوارهای عایق صوت مجهز شده است.

موقعیت مکانی هتل وی لاوندر


اقامت در هتل وی لاوندر برای عاشقان فرهنگ و هنر بسیار جذاب خواهد بود، چراکه این هتل در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی سنگاپور و جاذبه های فرهنگی و هنری این کشور قرار گرفته است. مرکز هنری آلیوال، میراث فرهنگی مالای، مسجد سلطان، مرکز خرید مصطفی و موزه پارک ویو همگی در شعاع یک کیلومتری این مکان قرار گرفته اند. چنانچه دوست دارید از جاذبه های دیدنی دیگری بازدید کنید، به هیچ وجه نگران نباشید، چراکه هتل وی لاوندر با نزدیک ترین ایستگاه مترو (ایستگاه لوندر) فقط ۵ دقیقه فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل وی لاوندر


فاصله هتل تا مرکز هنرهای آلیوال: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع گلدن مایل: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلطان: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه پارک ویو: ۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است