search
menu

هتل The Ritz-Carlton, Millenia Singapore (SG Clean)

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ritz-Carlton, Millenia Singapore (SG Clean)
اتاق‌های هتل ریتز کارلتون سنگاپور
رستوران‌های هتل ریتز کارلتون سنگاپور
فعالیت‌های ورزشی در هتل ریتز کارلتون سنگاپور
نکات کلی درباره هتل ریتز کارلتون سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل ریتز کارلتون سنگاپور

درباره هتل The Ritz-Carlton, Millenia Singapore (SG Clean)


هتل ریتز کارلتون سنگاپور از هتل‌های ۵ ستاره کشور سنگاپور است. نمای بیرونی شگفت انگیز و محیط داخلی مجلل این اقامتگاه باعث شده که نام و آوازه آن از هر گوشه سنگاپور به گوش برسد. از این رو، کافیست شما هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی سنگاپور، اتاقی در The Ritz-Carlton, Millenia Singapore رزرو نمایید تا بدون هیچ دغدغه‌ای مسافرت شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اتاق‌های هتل ریتز کارلتون سنگاپور


هتل ریتز کارلتون سنگاپور اتاق‌ها و سوئیت‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد که همگی بی نظیر و حیرت انگیز هستند. این اتاق‌ها با امکاناتی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیونی با شبکه‌های کابلی تجهیز شده‌اند. در هر یک از اتاق‌های هتل ریتز کارلتون سنگاپور تخت‌های بسیار دنج و لوازم عمومی باکیفیت نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از یک حمام بهداشتی و خوب نیز در اتاق خود استفاده نمایید. همچنین بد نیست بدانید که فضای داخلی این اتاق‌های هتل The Ritz-Carlton, Millenia Singapore (SG Clean) با داشتن چشم اندازی دلنشین به محیط اطراف اقامتگاه بسیار دوست داشتنی شده است.

رستوران‌های هتل ریتز کارلتون سنگاپور


اقامت در هتل ریتز کارلتون سنگاپور به منزله داشتن فرصتی ایده آل برای میل کردن غذاهای دلچسب در رستوران‌های شیک و لوکس است. ۵ رستورانی که هتل ریتز کارلتون سنگاپور در اختیارتان قرار خواهد داد، با انواع غذاهای چینی و بین المللی به بهترین شکل ممکن از شما پذیرائی خواهند کرد. شما در هر وعده‌ای که بخواهید غذایی مقوی و خوش طعم میل کنید، این رستوران‌ها پاسخگوی نیازتان خواهند بود. ناگفته نماند که از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل ۵ ستاره، امکان دسترسی به نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع در کافه هتل ریتز کارلتون است. همچنین بد نیست بدانید که هر روز صبح، یک وعده غذایی مفصل و انرژی بخش به دم در اتاق شما سرو خواهد شد.

فعالیت‌های ورزشی در هتل ریتز کارلتون سنگاپور


ورزشکارانی که علاقمند به تماشای جاهای دیدنی سنگاپور در سفر به این کشور هستند، بهتر است برای اقامت خود هتل The Ritz-Carlton, Millenia Singapore (SG Clean) را انتخاب نمایند. چراکه این هتل، فرصت انجام فعالیت‌های مختلفی همچون دوچرخه سواری، پیاده روی و بازی گلف را در دسترس شما قرار خواهد داد. از طرفی دیگر، سالن ورزشی هتل ریتز کارلتون با مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی شگفتی شما را بر می‌انگیزد. جالب است بدانید که این هتل دارای استخر روباز هم هست که مکان ایده آلی برای شنا بوده و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. استفاده از مزایای سونا و جکوزی هتل پس از انجام ورزش نیز به شدت توصیه می‌شود. ضمناً، مرکز اسپا هتل ریتز کارلتون سنگاپور با انواع مراقبت‌های پوستی، بهداشتی و سلامتی پذیرای شماست.

نکات کلی درباره هتل ریتز کارلتون سنگاپور


در کنار همه موارد ذکرشده درباره هتل ریتز کارلتون سنگاپور، بهتر است بدانید که این هتل The Ritz-Carlton, Millenia Singapore (SG Clean) مجموعه گسترده‌ای از امکانات و خدمات دیگر را نیز تقدیم شما خواهد کرد. برای مثال، سرویس‌هایی مثل رزرو بلیط تورهای گردشی و اجراهای مشهور شهر، نگهداری از نوزادان، خشکشویی و اتوی لباس، نظافت روزانه، صندوق امانات، نگهداری از چمدان‌ها، تبدیل ارز، سرویس ماساژ، خدمات مربوط به افراد معلول و حمل و نقل به فرودگاه تنها گوشه‌ای از خدماتی هستند که توسط کارکنان پرتلاش و زحمت کش هتل ریتز کارلتون سنگاپور در اختیار گردشگران قرار گرفته و اقامت آن‌ها را بسیار راحت‌تر و آسوده‌تر می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل ریتز کارلتون سنگاپور


فاصله هتل ریتز کارلتون سنگاپور تا پل هلیکس: ۳۰۰ متر
فاصله هتل ریتز کارلتون سنگاپور تا پارک پورورو: ۳۰۰ متر
فاصله هتل ریتز کارلتون سنگاپور تا موزه هنر و صنعت: ۵۰۰ متر
فاصله هتل ریتز کارلتون سنگاپور تا پیست فرمول ۱: ۵۰۰ متر
فاصله هتل ریتز کارلتون سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۶۰۰ متر
فاصله هتل ریتز کارلتون سنگاپور تا مرکز خرید رافلز سیتی: ۸۰۰ متر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است