search
menu

هتل Swissotel The Stamford Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swissotel The Stamford Singapore
امکانات کلی هتل سوئیس اوتل استمفورد
انواع اتاق در هتل سوئیس اوتل استمفورد
امکانات اتاق های هتل سوئیس اوتل استمفورد
امکانات تفریحی و رفاهی هتل سوئیس اوتل استمفورد
رستوران های هتل سوئیس اوتل استمفورد
فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Swissotel The Stamford Singapore


هتل سوئیس اوتل استمفورد یکی از بلندترین هتل های ۵ ستاره آسیای جنوب شرقی در شهر سنگاپور قرار دارد. در واقع هتل سوئیس اوتل استمفورد سنگاپور در قسمتی از مجموعه رافلز سیتی واقع شده، بدین طریق می توانید لوازم مورد نیاز خود را از سوپرمارکت بزرگ این مجموعه تهیه کنید. به دلیل قرارگیری در مجموعه ایستگاه ام.آر.تی ارتباط بسیار خوبی به همه نقاط سنگاپور دارد و به راحتی می توانید با پیاده روی به ساختمان هایی مانند موزه ملی، موزه هنر، موزه تمدن آسیایی، میدان مارینا ،مرکز خرید دسترسی داشته باشید. هتلی با ساختمان مدرن و مدور در رنگ متالیک نقره ای به عنوان مکان مشخصی در سنگاپور محسوب می شود.

امکانات کلی هتل سوئیس اوتل استمفورد


کارکنان هتل سوئیس اوتل استمفورد سنگاپور به زبان های چینی، فیلیپینی، مالایی، اندونزی و انگلیسی مسلط هستند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگرانی هستند که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. در تمامی نواحی هتل Swissotel The Stamford Singapore می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. هتل سوئیس اوتل استمفورد دارای رستوران، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، مرکز خرید، سیستم گرمایشی، اجاره اتومبیل، روزنامه، خدمات زیبایی است، اما این هتل دارای پارکینگ نیست. همچنین امکاناتی برای افراد ویلچری در این هتل فراهم شده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و واکس با هزینه اضافی همراه است. اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید.

انواع اتاق در هتل سوئیس اوتل استمفورد


هتل سوئیس اوتل استمفورد دارای ۱۲۵۲ اتاق و سوئیت لوکس با وسایل مدرن و شیک است که تعداد ۸۴۵ اتاق کلاسیک هستند و هریک از اتاق ها دارای بالکن اختصاصی بوده و چشم انداز زیبایی به شهر سنگاپور دارند. اتاق ها دارای دکور مدرن با وسایل و چیدمان به رنگ های نارنجی و قهوه ای به صورت کفپوش فرش و صندلی و میز شیشه ای هستند. انواع اتاق در هتل Swissotel The Stamford Singapore عبارتند از اتاق اکسکیوتیو کینگ، سوئیت کرست کینگ، اتاق پریمیر کینگ، سوئیت کینگ، اتاق اکسکیوتیو دوبل، اتاق پریمیر دوبل، اتاق پریمیر کینگ پلاس.

امکانات اتاق های هتل سوئیس اوتل استمفورد


نظافت روزانه اتاق ها جزو امکانات اصلی این هتل محسوب می شوند. همچنین اتاق های هتل Swissotel The Stamford Singapore شامل امکانات رفاهی مانند مینی بار، گاوصندوق، تلفن، سیستم تهویه هوا، سشوار، امکانات اتو، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کابلی، قهوه ساز و چای ساز است. سرویس بهداشتی و حمام نیز با سنگ مرمر مزین شده اند و شامل وان، دوش، حوله، سشوار هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل سوئیس اوتل استمفورد


اگر بخواهیم از امکانات رفاهی هتل سوئیس اوتل استمفورد برایتان بگوییم باید به مرکز اسپا، ۲ استخر روباز، مرکز ماساژ، باشگاه بدنسازی مجهز و ۶ زمین تنیس اشاره کنیم. در استخر روباز این هتل می توانید شنا کنید یا در صندلی های کنار استخر آفتاب بگیرید، همچنین می توانید از زمین تنیس و مرکز تناسب اندام هتل برای ورزش استفاده کرده و بعد از خستگی گشت و گذار می توانید در مرکز ماساژ به آرامش برسید. البته همه موارد ذکر شده بجز استخر شامل هزینه هستند.

رستوران های هتل سوئیس اوتل استمفورد


هتل سوئیس اوتل استمفورد دارای ۱۳ رستوران متنوع است و انواع متفاوتی از غذاهای محلی، ژاپنی، آسیایی، فرانسوی و غربی ارائه می کنند. به عنوان مثال رستوران Equinox چشم انداز زیبایی از نمای ۳۶۰ درجه شهر سنگاپور دارد که در این رستوران می توانید غذاهای لذیذ آسیایی و اروپایی نوش جان کنید. رستورانی نیز در کنار استخر قرار دارد و وعده های غذایی و آب میوه های تازه ارائه می کند، پیشنهاد ما اینست هنگام آب تنی در استخر از این رستوران آب میوه طبیعی سفارش داده و خنک شوید.

فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا موزه ملی سنگاپور: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا موزه علم و هنر سنگاپور: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا معبد توث رلیک: ۳ کیلومتر
فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا باغ خلیج سنگاپور: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سوئیس اوتل استمفورد تا پارک تفریحی استودیو یونیورسال: ۷٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است