search
menu

هتل Oxford Hotel Singapore

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oxford Hotel Singapore
اتاق‌های هتل آکسفورد سنگاپور
رستوران هتل آکسفورد سنگاپور
امکانات و خدمات هتل آکسفورد سنگاپور
موقعیت مکانی هتل آکسفورد سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل آکسفورد سنگاپور

درباره هتل Oxford Hotel Singapore


هتل آکسفورد سنگاپور از هتل‌های ۳ ستاره شهر سنگاپور است. هتلی که با ساختمان قرمز رنگ و پنجره‌های آبی رنگش به یکی از زیباترین بناهای سنگاپور تبدیل شده است و مهمانانش را در همان نگاه ذوق زده می‌کند. اگر هنگام خرید بلیط هواپیما سنگاپور، Oxford Hotel Singapore را برای اقامت خود انتخاب کنید، مطمئن باشید که این اقامتگاه با وجود ارزان بودنش امکانات و خدمات مناسبی در اختیار شما گذاشته و روزهای بسیار خوبی برایتان رقم خواهد زد.

اتاق‌های هتل آکسفورد سنگاپور


با سیستم تهویه مطبوعی که در اتاق‌های هتل آکسفورد سنگاپور نصب شده، این اتاق‌ها ضمن ارائه هوایی بسیار دلنشین، شرایط فوق العاده مناسبی را برای پذیرایی از مهمانان به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها، تلویزیون صفحه تختی کار گذاشته شده تا مهمانان ساعات بیکاری خودشان را با تماشای فیلم‌ها و سریال‌های سرگرم‌کننده پر کنند. البته در طول تماشای فیلم شما می‌توانید با استفاده چای ساز و قهوه ساز داخل اتاقتان، نوشیدنی لذیذی برای خودتان تهیه کنید. همچنین در صورت لزوم، مهمانان اتاق‌های هتل Oxford Hotel Singapore می‌توانند از حمام اختصاصی اتاق خودشان برای استحمام و رعایت موارد بهداشتی و نظافتی استفاده نمایند. ناگفته نماند که مثل هر هتل خوب دیگری، هتل آکسفورد سنگاپور نیز فرصت بهره‌مندی از سرویس اینترنت بی سیم رایگان را برای مهمانانش به ارمغان آورده است.

رستوران هتل آکسفورد سنگاپور


رستوران هتل آکسفورد سنگاپور با غذاهای بسیار خوشمزه‌ خود، باعث شده است که این اقامتگاه یک سر و گردن از تمامی هتل‌های هم ردیفش بالاتر به نظر آید. در این رستوران، غذاهای آسیایی و بین المللی متعددی طبخ و سرو می‌شود. کافیست منوی جالب رستوران هتل آکسفورد سنگاپور را در دست بگیرید و انتخاب خودتان را سفارش دهید تا با شرایط بسیار خوبی غذا برایتان سرو گردد.

امکانات و خدمات هتل آکسفورد سنگاپور


یکی از امکانات بسیار خوب هتل آکسفورد سنگاپور که باعث ایجاد آرامش روحی در مهمانان این هتل می‌شود، چینش صندلی در فضای روباز این اقامتگاه است. مهمانان با نشستن بر روی این صندلی‌ها، لحظات بسیار خوب و خاطره‌انگیزی سپری می‌کنند. شما با اقامت در هتل آکسفورد سنگاپور می‌توانید از سرویس‌های مختلفی مثل نظافت روزانه، فتوکپی، فکس، تبدیل ارز و شستشوی لباس‌ها استفاده نمایید. همچنین پارکینگ هتل Oxford Hotel Singapore نیز به صورت رایگان دائما در اختیارتان خواهد بود. در هتل آکسفورد سنگاپور یک دستگاه فروش اتوماتیک نوشیدنی تعبیه شده که به راحتی می‌توانید از آن نوشیدنی دلخواه خود را تهیه فرمایید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات فوقانی اقامتگاه، حتما از آسانسور این هتل برخوردار شوید. یک نکته مهم دیگر در مورد هتل آکسفورد سنگاپور، تسلط کارکنان آن به زبان انگلیسی است که این امر امکان مراوده و کمک گرفتن از آنها را برای مهمانان تسهیل می‌کند.

موقعیت مکانی هتل آکسفورد سنگاپور


اگر بخواهیم نام چند هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب در سنگاپور را برشماریم، بدون تردید یکی از این اقامتگاه‌ها باید هتل آکسفورد باشد. این هتل در منطقه‌ای واقع شده که از آنجا نه تنها دسترسی به اماکن پربازدید سنگاپور به راحتی و با پای پیاده انجام می‌پذیرد بلکه چندین ایستگاه مترو و اتوبوس نیز در منطقه یادشده وجود دارد. بدین ترتیب رفت و آمد به تمامی نقاط سنگاپور از هتل آکسفورد بسیار راحت است.

اماکن نزدیک به هتل آکسفورد سنگاپور


فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا خیابان واترلو: ۱۰۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۱۵۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا کتابخانه ملی سنگاپور: ۲۰۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا موزه ملی سنگاپور: ۳۰۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا سالن سینمای کاتای: ۵۰۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا مجتمع سونتک سیتی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا مرکز خرید رافلس سیتی: ۶۰۰ متر
فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا چرخ و فلک پرنده سنگاپوری: ۱٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است