search
menu

هتل Ibis Budget Singapore Clarke Quay

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Budget Singapore Clarke Quay
امکانات رفاهی هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای

درباره هتل Ibis Budget Singapore Clarke Quay


هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای اقامتگاهی است سه ستاره واقع در خیابان پرجنب و جوش هنگ کنگ که بدلیل نرخ اقامتی منصفانه و امکاناتی قابل قبول، برای افرادی که در پی یافتن اقامتگاهی مقرون بصرفه در سنگاپور هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. موقعیت مکانی مطلوب، کارکنانی متعهد و خوش برخورد، طرح های اقامتی اقتصادی و مختلف و در آخر نرخ اقامتی عادلانه از دلایلی است که هتل Ibis Budget Singapore Clarke Quay را به اقامتگاهی پرطرفدار در میان گردشگرانی که با بودجه ای محدود، بلیط هواپیما ارزان سنگاپور را خریداری و به این کشور سفر می کنند، تبدیل شده است.

امکانات رفاهی هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای


هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است کلیه اسباب و وسایل رفاه و آسایش میهمانان خود را فراهم سازد. گفتنی است که این هتل از پارکینگ رایگانی برخوردار است که امکان اقامتی بی دغدغه را برای گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، فراهم کرده است.
وجود استخری روباز و وسیع در این هتل این امکان را بوجود آورده تا افراد، در هر رنج سنی قادر باشند در این استخر شنا و لحظات خوشی را تجربه کنند. آسانسور، صندوق امانات، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، اتاق چمدان، محوطه استعمال دخانیات و کپسول آتش نشانی از جمله امکانات رفاهی است که در هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای در دسترس میهمانان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که به منظور رفاه و آسایش ورزشکاران، مرکز تناسب اندام مجهزی نیز در این هتل گنجانده شده تا هیچ عذر و بهانه ای برای عدم انجام فعالیت های ورزشی در این هتل وجود نداشته باشد و افراد قادر باشند برنامه کاهش وزن و تناسب اندام خود را در طول اقامت در این مکان نیز دنبال کنند.

رستوران هتل


برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان، رستورانی به نام فانگکو در هتل Ibis Budget Singapore Clarke Quay در نظر احداث گردیده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ آسیایی و محلی را در اسرع وقت برای میهمانان هتل تهیه نماید. پرسنلی مجرب و خوش رو، سرآشپزانی ماهر، محیطی صمیمی و دلنشین و منویی پر و پیمان همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه صرف غذا در رستوران هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای به لذتی مثال زدنی مبدل گردد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای از کارکنان متعهدی تشکیل شده که از هیچ تلاش و کوششی برای رفاه و آسایش میهمانان دریغ نکرده و گستره وسیعی از خدمات رفاهی از قبیل: باربری، خانه داری، تهیه بلیط هواپیما، خرید بلیط جاهای دیدنی سنگاپور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، لباسشویی و اتوشویی را به گردشگران عرضه می کنند. خدمات اینترنت وایفای رایگان نیز به کلیه میهمانان ارائه می گردد تا از گشت و گذاری امن و سریع در فضای مجازی بهره ببرند.

واحدهای اقامتی هتل


میهمانان با انتخاب هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای قادر خواهند بود گزینه اقامتی مورد نظر خود را از میان طرح های مختلفی نظیر استاندارد توئین روم، استاندارد دابل روم، سوپریر تریپل روم و سوپریر دابل روم برگزینند و اقامتی لذت بخش را در این هتل تجربه کنند. لازم است ذکر گردد که کلیه واحدهای اقامتی این هتل با چیدمانی جذاب و دلپسند دکور شده و به کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، کمد لباس، آباژور، تخت خواب، مبلمان و غیره مجهز گردیده اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ایبیس باجت سنگاپور کلارک کوای


فاصله هتل تا شهربازی جی مکس ریورس بانجی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کلوب شبانه سینگاپور زوک: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید چیناتاون پوینت: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر اسپلاناد سنگاپور: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنری سنگاپور: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید و گردهمایی سانتک سیتی: ۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است