search
menu

هتل Regent Singapore (SG Clean)

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regent Singapore (SG Clean)
امکانات کلی هتل ریجنت سنگاپور
انواع اتاق در هتل ریجنت سنگاپور
امکانات اتاق های هتل ریجنت سنگاپور
امکانات ورزشی هتل ریجنت سنگاپور
امکانات غذایی هتل ریجنت سنگاپور
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Regent Singapore (SG Clean)


هتل ریجنت سنگاپور هتلی ۵ ستاره در میان باغ های گرمسیری شهر سنگاپور واقع شده است. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. سنگاپور شهری مدرن و ترکیبی از فرهنگ شرق و غرب با معماری های فوق العاده و آسمان خراش های مدرن و مراکز خرید بی نظیر همواره مورد توجه همگان قرار گرفته است. در هتل پنج ستاره ریجنت سنگاپور خدمات منحصر به فرد با امکانات رفاهی بسیار مدرن برایتان اقامتی دلنشین همراه با آرامش به ارمغان می آورد. این هتل به عنوان مکانی برای دور بودن از شلوغی های شهر سنگاپور آماده پذیرایی از شماست، پس نگران محل اقامت خود نباشید و همین امروز به فکر خرید بلیط هواپیما باشید. اکثر اوقات مسافران این هتل زوج هایی هستند که به تازگی ازدواج کرده اند و محل بسیار مناسبی برای گذراندن ماه عسل محسوب می شود.

امکانات کلی هتل ریجنت سنگاپور


هتل ریجنت شامل وای فای رایگان در تمام نقاط هتل و همچنین شامل استخر روباز است. هتل Regent Singapore (SG Clean) دارای سونا و مرکز تناسب اندام بوده و همچنین دارای آسانسور و پارکینگ اختصاصی و سالن زیبایی و آرایشی و فروشگاه سوغاتی است. هتل ریجنت سنگاپور شامل ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور و گردشگری و تبدیل ارز است، به راحتی می توانید در سطح شهر و حتی خارج از شهر به کمک تورهای گردشگری بازدید انجام دهید. هنگام رزرو این هتل در نظر داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی تان را ندارید. برای افراد ویلچری و کم توان از لحاظ حرکتی نیز امکانات خاصی در نظر گرفته شده است تا با اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرند. خدماتی مانند صندوق امانات، خدمات بلیط در اختیار مسافران است. علاوه بر موارد ذکر شده خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس نیز همراه با هزینه اضافی در این هتل امکان پذیر است. همچنین اگر به قصد سفر کاری اقامت در این هتل را انتخاب کرده اید، جای نگرانی نیست زیرا هتل ریجنت سنگاپور دارای اتاق های جلسه و کنفرانس است و با رزرو قبلی و پرداخت هزینه مربوطه می توانید از این اتاق ها بهره مند شوید. همه نقاط هتل Regent Singapore (SG Clean) به سنسور آتش سوزی و دود مجهز است، به همین دلیل در داخل اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارید. پرسنل هتل ریجنت سنگاپور به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، مالزیایی، تایلندی، فیلیپینی، چینی تسلط دارند.

انواع اتاق در هتل ریجنت سنگاپور


اتاق های هتل ریجنت سنگاپور با طراحی لوکس دارای چشم انداز زیبایی از شهر هستند و در تمام طول سال در خدمت مسافران از سراسر جهان هستند، در ادامه شما را با انواع اتاق در این هتل آشنا می کنیم: اتاق پریمیوم کینگ شامل یک تختخواب بزرگ دو نفره است. اتاق پریمیوم توئین نیز شامل دو تختخواب بزرگ دونفره است. اتاق استاندارد شامل یک تختخواب دو نفره و دو تختخواب دونفره است. اتاق ریجنت کلوب کینگ شامل یک تحتخواب بزرگ دونفره و اتاق ریجنت کلوب توئین نیز شامل دو تختخواب دونفره است. اتاق کلاسیک توئین دارای دو تختخواب دونفره است. سوئیت اکسکیوتیو با بالکن دارای یک تختخواب بزرگ دونفره است. سوئیت خانواده همراه با بالکن و دارای ظرفیت بیشتری است. سوئیت خانواده توئین همراه با بالکن به صورت دوبلکس است.

امکانات اتاق های هتل ریجنت سنگاپور


در هر اتاق از هتل ریجنت سنگاپور سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است، همچنین در همه اتاق ها مینی بار، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، گاوصندوق، تختخواب و میزکار، لپتاپ و یک حمام خصوصی با وان حمام و سشوار وجود دارند. به صورت ۲۴ ساعته دارای روم سرویس رایگان هستند. در حمام اتاق ها نیز وان، سرویس بهداشتی، حوله موجود است. به همه اتاق ها توسط آسانسور دسترسی خواهید داشت.

امکانات ورزشی هتل ریجنت سنگاپور


در هتل ریجنت سنگاپور استخر روباز وجود دارد، بعلاوه شامل سونا، اسپا، ماساژ درمانی و باشگاه بدنسازی با پرداخت هزینه اضافی دایر هستند.

امکانات غذایی هتل ریجنت سنگاپور


در هتل ریجنت سنگاپور می توانید به چندین رستوران دسترسی داشته باشید: برای سرو غذاهای ایتالیایی باید به رستوران بازیلیکو بروید، رستوران تنشن نیز غذاهای ژاپنی سرو می کند و رستوران سئول با غذاهای کره ای در فضایی بی نظیر از شما پذیرایی می کند. برای غذاهای نفیس آسیای شرقی رستوران سامر پلاس وجود دارد. در رستوران منهتن نیز می توانید انواع نوشیدنی و کوکتل های بی نظیر را سفارش دهید، همچنین از فروشگاه شیرینی فروشی ایتالیایی موجود در این هتل دست پر برمی گردید. از لحاظ غذایی می توانید شکلات، میوه ، نوشیدنی های الکی و غیرالکلی، غذاهای مخصوص رژیمی و سرو صبحانه در اتاق به شرط پرداخت هزینه جداگانه سفارش انجام دهید. قهوه های این هتل با طعمی عالی زبانزد همگان شده است.

فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا پارک فورت کانینگ: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا اسکله کلارک: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا باغ گیاه شناسی: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا پرنده سنگاپوری: ۵ کیلومتر
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا موزه سنگاپور: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا باغ بای د بی: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ریجنت سنگاپور تا باغ وحش سنگاپور: ۱۷٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است