search
menu

هتل Hotel Grand Central Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Grand Central Singapore
امکانات عمومی هتل گرند سنترال
خدمات هتل گرند سنترال
واحدهای اقامتی هتل گرند سنترال
موقعیت مکانی هتل گرند سنترال
اماکن دیدنی نزدیک هتل گرند سنترال

درباره هتل Hotel Grand Central Singapore


هتل گرند سنترال اقامتگاهی مجلل اما مقرون بصرفه است که در ناحیه شلوغ و پررفت و آمد اورکارد سنگاپور واقع شده و با برخورداری از واحدهای اقامتی اقتصادی و امکانات رفاهی فراوان به یکی از برترین هتل های چهار ستاره برای اقامت خریداران بلیط هواپیما سنگاپور در سال های اخیر مبدل گردیده است.

امکانات عمومی هتل گرند سنترال


وجود امکاناتی از قبیل آسانسور، انبار نگهداری بار و بنه، باشگاه تناسب اندام، کادوسرا، فروشگاه خواروبار فروشی، اماکن مجاز برای مصرف دخانیات، امکانات برای معلولان و افراد کم توان و سالن اجلاس موجب شده که هتل گرند سنترال در حد و اندازه های هتلی چهار ستاره و حتی فراتر ظاهر شود. گفتنی است که هتل Hotel Grand Central Singapore به رستورانی بسیار شیک و مجلل مجهز بوده و قادر است تمامی نیازهای خورد و خوراک میهمانان را تامین کند و گردشگران را در طول اقامت خود در این مکان از رستوران های نه چندان باکیفیت این منطقه بی نیاز سازد. غذاخوری این هتل که به رستوران سوجورن شهرت دارد، محدوده وسیعی از غذاهای آسیایی، سنگاپوری و سنتی را در منوی خود جای داده و اقامت در هتل گرند سنترال را به تجربه ای لذت بخش و بیادماندنی مبدل ساخته است. از دیگر امکانات هتل که پیش تر نیز بدان اشاره شد، استخر روباز هتل است. از آنجایی که این استخر در پشت بام هتل گرند سنترال قرار گرفته، امکان تماشای نمای دیدنی شهر را در حین آبتنی برای میهمانان هتل در استخر فراهم ساخته است.

خدمات هتل گرند سنترال


از مهمترین دلایل اقامت در هتل گرند سنترال، خدماتی بی شماری است که کارکنان مجرب و کارکشته این هتل به شما ارائه می دهد: از خشکشویی و لباسشویی گرفته تا تبادل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته، هرآنچه در طول اقامت خود در این هتل بدان نیاز داشته باشید، در اندک زمانی برای شما مهیاست. کارکنان هتل Hotel Grand Central Singapore به سه زبان انگلیسی، مالزیایی، اندونزیایی و چینی تسلط دارند، شما را در هر امری از قبیل کرایه خودرو و اطلاعات تور و گردشگری یاری می رسانند و از هیچ کوششی برای رفاه و آسایش شما دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند که اینترنت وایفای رایگان از همان بدو ورود در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در طول اقامت خود از دسترسی به اینترنت و گشت و گذار در فضای مجازی نیز محروم نباشید.

واحدهای اقامتی هتل گرند سنترال


از نکات جالب در مورد هتل گرند سنترال این است که این هتل به تازگی بازسازی شده و در این فرآیند به شکلی طراحی شده که از کلیه فضاهای اتاق ها به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود. واحدهای اقامتی هتل گرند سنترال از معماری بسیار شیک و امروزی برخوردار بوده و به امکانات مختلفی از قبیل دیوارهای عایق صوت و تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز شده اند. گفتنی است که کلیه وسایل رفاهی و اقامتی از قبیل تلویزیون ۳۹ اینچی اینترنتی، تهویه مطبوع، چای ساز، قهوه جوش، صندوق امانات، سشوآر و لوازم بهداشتی و استحمام در تک تک واحدهای اقامتی هتل گرند سنترال گنجانده شده تا میهمانان هتل هیچ نیازی را در طول اقامت خود احساس نکنند.

موقعیت مکانی هتل گرند سنترال


اما چه چیزی هتل گرند سنترال را از دیگر هتل های سنگاپور متمایز می سازد؟ اگر هنوز برای اقامت در این هتل قانع نشدید، نگاهی به موقعیت مکانی این هتل بیندازید. این هتل در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی سنگاپور قرار گرفته و در کنار برخی از جذاب ترین مراکز خرید این کشور دیدنی لانه کرده است. مراکز خریدی از جمله اورکارد پلازا، اورکارد سنتر، کاپاژ پلازا و سامرست ۳۱۳ در فاصله بسیار نزدیکی از این هتل قرار دارند و دیگر مراکز خرید محبوب سنگاپور نیز از طریق ایستگاه متروی سامرست که در ۳۱۰ متری از این مکان واقع شده، به راحتی در دسترس اند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل گرند سنترال


فاصله هتل تا مجتمع تجاری اورکارد پلازا: ۷۰ متر
فاصله هتل تا بازار اورکارد سنترال: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار سامرست ۳۱۳: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار تاکاشیمایا: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گیاه شناسی سنگاپور: ۲٫۷۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است