search
menu

اقامتگاه بوم گردی خانه پدری کلات مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خانه پدری
معرفی اقامتگاه بوم گردی خانه پدری
امکانات اقامتگاه بوم گردی خانه پدری
فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه پدری تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی خانه پدری


اقامتگاه بوم گردی خانه پدری در استان خراسان رضوی، شهرستان کلات نادر، دهستان هزار مسجد، روستای زیبای چهارراه واقع شده است. بد نیست بدانید که برای رفتن به روستای چهارراه در ۴۰ کیلومتری کلات نادری و ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد نیازی به خرید بلیط هواپیما مشهد نیست. جالب است بدانید که روستای چهارراه، بهشت گمشده و ناشناخته خراسان در دامنه رشته کوه های فوق العده زیبا و چشم نواز هزارمسجد است. این منطقه از کشورمان دارای طبیعتی بکر بسیار سرسبز و باغات پر محصول است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد را دارید؛ پیشنهاد می کنیم حتما سری به اقامتگاه بوم گردی خانه پدری بزنید.

معرفی اقامتگاه بوم گردی خانه پدری


اقامتگاه بوم گردی خانه پدری در واقع یک خانه بومی قدیمی با قدمت حدود ۲۵۰ سال و معماری قاجاری است. eqamatgahe boomgardi khaneh pedari با مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع خانه میرزا بیک اولین مرزدار افتخاری ایران بوده است. این خانه بعد از چندین سال به بزرگ و ریش سفید روستا آقای میدان میرزایی، فرزند جناب میدانعلی به ارث می رسد. اقامتگاه بوم گردی خانه پدری در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات رفاهی برای گردشگران محترم پس از مرمت و بازسازی به عنوان اقامتگاه بوم گردی افتتاح گردیده است. بد نیست بدانید که اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی خانه پدری به ۴ اتاق به صورت یک اتاق ۴ نفره، یک اتاق ۶ نفره و ۲ اتاق ۸ نفره با معماری کاملا سنتی و بومی در فضایی دنج و روح نواز تقسیم بندی شده اند. شایان ذکر است که اتاق های ۴ و ۶ نفره دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند اما مهمانان سایر اتاق ها می توانند از سرویس بهداشتی و حمام داخل حیاط که تعبیه شده است به صورت مشترک استفاده نمایند. بهتر است بدانید که سرویس خواب بصورت کف خواب فراهم شده است. با توجه به تعداد اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی خانه پدری پرسنل در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۳۰ گردشگر را دارند.

امکانات اقامتگاه بوم گردی خانه پدری


پارکینگ غیرمسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی، آشپزخانه مجهز عمومی، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بخاری هیزمی از جمله امکانات و خدماتی هستند که اقامتگاه بوم گردی خانه پدری برای رفاه مسافران گرامی مهیا کرده است. جالب است در محوطه اقامتگاه هم یک سیاه چادر عشایری برای شب نشینی یا دورهمی و خلق لحظات خاطره انگیز برای گردشگران محترم آماده شده است. اگر شما به امتحان کردن غذا های محلی علاقه دارید بهتر است بدانید که در اقامتگاه بوم گردی خانه پدری انواع غذا های لذیذ محلی و سنتی نظیر یخنی، چلو قورمه، فتیرمسکه، چلو ماهی، کشک و بادمجان با استفاده از مواد اولیه ارگانیک تهیه و پخت می شود. شما می توانید بعد از سفارش غذا همراه با اجرای زنده موسیقی و رقص محلی (با هزینه گردشگر) لذت وصف ناپذیری را تجربه نمایید. برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه بوم گردی خانه پدری آبشار دیدنی قره سو، کتیبه و بند نادری، کاخ خورشید، قلعه ارغوانشاه و آبشار آبگرم کلات را می توان نام برد. با توجه به خنک بودن آب وهوای منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی حتی در فصل تابستان وجود ندارد. اگر به دنبال دوری از شلوغی و آلودگی زندگی شهری هستید؛ اقامتگاه بوم گردی خانه پدری با فضای سنتی و آرامش بخش که دارد یکی از بهترین گزینه های منتخب محسوب می شود.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه پدری تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم


فاصله تا آبشار قره سو ۴۸ کیلومتر (۵۰ دقیقه)
فاصله تا کتیبه نادری ۴۸ کیلومتر (۵۲ دقیقه)
فاصله تا کاخ خورشید کلات ۵۰ کیلومتر (۵۷ دقیقه)
فاصله تا بند نادری ۵۵ کیلومتر (۵۹ دقیقه)
فاصله تا قلعه ارغونشاه ۵۷ کیلومتر (۱ ساعت و ۲ دقیقه)
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است