search
menu

هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla
امکانات کلی هتل کرون پلازا اوخلا
امکانات تفریحی و ورزشی
انواع اتاق در هتل کرون پلازا اوخلا
امکانات اتاق های هتل کرون پلازا اوخلا
فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla


هتل ۵ ستاره کرون پلازا اوخلا در شهر دهلی نو واقع شده است. این هتل دارای یک سالن اسپای مجهز و مرکز تناسب اندام شبانه روزی همراه با یک استخر و پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان است. هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla چشم اندازی از رشته کوه های سبز دهلی را دارد که مطمئنا از تماشای این چشم انداز سیر نخواهید شد.

امکانات کلی هتل کرون پلازا اوخلا


در هتل کرون پلازا اوخلا روم سرویس و خدمات پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در این هتل دو رستوران آماده پذیرایی از مسافران است. رستوران ها به صورت سلف سرویس با منویی هستند. در فضای باز این هتل استخر روباز و صندلی های آفتاب گیری نیز وجود دارد. در همه قسمت های هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می شود. هتل کرون پلازا اوخلا دارای پارکینگ رایگان است، همچنین می توانید برای گشت و گذار در شهر ماشین کرایه کنید، ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل مانند تاکسی هزینه مجزایی دارند. همچنین شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه امکانپذیر است. به راحتی می توانید ارزهایتان را تبدیل کنید و در قسمت پذیرش محلی برای نگهداری چمدان تعبیه شده است. همچنین خدمات نگهداری کودکان با پرداخت هزینه امکان پذیر است. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو و واکس کفش ها هزینه اضافی به دنبال دارند. همان طور که گفتیم این هتل دارای دو رستوران است؛ رستوران Edesia در تمام روز غذاهای هندی و بین المللی سرو می کند و رستوران Chaobella شامل انواع غذاهای چینی و ایتالیایی و دسرهای متنوع و انواع نوشیدنی ها به صورت منویی است. اگر برای کسب و کار قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر دهلی را دارید، با انتخاب این هتل برای اقامت از لحاظ برگزای جلسات کاری نیز خیالتان راحت خواهد بود، زیرا در هتل کرون پلازا اوخلا ۴ اتاق ملاقات، فضای کنفرانس، امکانات فکس و کپی با پرداخت هزینه مربوطه در اختیارتان قرار داده می شود. به طور روزانه در اتاق ها روزانه تحویل داده می شود. امکانات مخصوصی نیز برای افراد کم توان جسمی در این هتل در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla ممنوع است و کادر به زبان های ژاپنی، هندی و انگلیسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی و ورزشی


در هتل کرون پلازا اوخلا امکاناتی مانند سونا، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ با هزینه های اضافی همراه است. در استخر این هتل حوله و دمپایی برای هر نفر به طور رایگان وجود دارد. در حمام مخصوص ترکی نیز برای مسافران آماده ارائه خدمات هستند. خدمات زیبایی مانند رنگ و کوتاهی موها، مانیکور و پدیکور، خدمات ماساژ نیز انجام می گیرد.

انواع اتاق در هتل کرون پلازا اوخلا


اتاق های این هتل عبارتند از اتاق استاندارد با دو تخت تک نفره و یک تخت دونفره بزرگ، اکسکیوتیو کینگ با یک تخت دونفره بزرگ، اتاق کینگ دارای دو تخت تک نفره و یک تختخواب بزرگ دونفره، اتاق کینگ با وان اختصاصی دارای یک تخت دونفره بزرگ و دو تخت تک نفره، سوئیت اکسکیوتیو دارای یک تخت دونفره بزرگ و دو تخت تک نفره، سوئیت تک تختخوابه شامل یک تخت دو نفره، اتاق توئین دولوکس با دو تخت تک نفره، اتاق کینگ دولوکس دارای یک تخت دونفره بزرگ.

امکانات اتاق های هتل کرون پلازا اوخلا


این هتل دارای ۲۰۸ اتاق است و از جمله مهم‌ ترین امکانات اتاق ها می توان به اینترنت وای فای رایگان و تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. همه اتاق ها دارای کف پوش چوبی و نور مناسب هستند. در وهله بعدی باید به خدمات اتاق VIP، تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌های کابلی، دستگاه پخش دی ‌وی ‌دی و حمام اشاره کرد. اتاق های هتل Crowne Plaza New Delhi Okhla بسیار مدرن و عایق صدا هستند و با رنگ آمیزی آرامش بخش خود محل مناسبی برای اقامت مسافران است. این اتاق ها دارای حمام اختصاصی همراه با وان و سشوار و وسایل بهداشتی هستند. در همه اتاق ها گاوصندوق وجود دارد. همچنین اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. در بعضی از اتاق ها نیز با ایجاد فضای نشیمن، مبل های راحتی و میز مطالعه قرار داده شده است. در همه اتاق ها دستگاه چای ساز و قهوه ساز، بطری آب رایگان، یخچال و مینی قرار دارند.

فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا قطب منار: ۱۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا دروازه هند: ۱۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا مقبره گاندی: ۱۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا معبد آکشاردام: ۱۶٫۸ کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا مسجد جامع: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا اوخلا تا قلعه سرخ: ۱۸٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است