search
menu

هتل Ramada Plaza By Wyndham Agra

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Plaza By Wyndham Agra
امکانات کلی هتل رامادا پلازا آگرا
امکانات تفریحی و رفاهی هتل رامادا پلازا آگرا
انواع اتاق در هتل رامادا پلازا آگرا
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Plaza By Wyndham Agra


هتل رامادا پلازا یکی از هتل های خوب و ۵ ستاره واقع در محله فاتح آباد شهر آگرا است. هتل رامادا پلازا دارای امکانات با کیفیت بالایی است. این هتل مشرف به باغ بوده و استخر روباز در تمام ایام سال فعال است. همچنین این هتل دارای رستوران و مرکز اسپا است. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت رسانی به مسافران عزیزی است که با خرید بلیط هواپیما این مقصد را برای سفرشان انتخاب کرده اند.

امکانات کلی هتل رامادا پلازا آگرا


هتل رامادا پلازای شهر آگرا در کشور هندوستان شامل امکاناتی نظیر رستوران، فروشگاه، تلویزیون، ماهواره، آسانسور، نگهداری بچه، مینی بار، پارکینگ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و میز تور است. امکاناتی برای افراد معلول جسمانی در Ramada Plaza By Wyndham Agra در نظر گرفته شده است تا به راحتی همانند بقیه از اقامت در این هتل لذت ببرند. در تمامی قسمت های هتل به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. مرکز اسپای مجهز نیز در این هتل همراه با هزینه اضافی همراه است. در فضای بیرونی هتل نیز صندلی های آفتاب، امکانات باربیکیو و باغ زیبایی وجود دارد. فقط هنگام رزرو هتل توجه کنید که اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود ندارید. این هتل دارای ۲ رستوران است: رستوران تورکو موقال غذاهای هندی برای وعده شام ارائه می دهد و کافه رستوران گلدن الفنت غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، بین المللی را با منوی رستوران و بوفه ای به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می کند. اگر فرزندانتان رژیم خاصی دارند باید با پرداخت هزینه مسئول مربوطه را آگاه سازید. همچنین امکان سرو صبحانه در داخل اتاق ها نیز وجود دارد. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس کفش ها با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. اگر کارهایی مانند فتوکپی و فکس یا جلسه کاری در این شهر داشته باشید می توانید به راحتی در این هتل در اتاق جلسه قرار بپذارید، البته این قرار با پرداخت هزینه و مطلع سازی مسئولین مربوطه همراه است. به دلیل اینکه سیگار کشیدن در محوطه هتل ممنوع است، محل هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. از دیگر امکانات هتل می توان به شاتل فرودگاهی با هزینه، آسانسور، اتاق های وی آی پی، روزنامه اشاره کرد. پرسنل این هتل نیز به زبان های انگلیسی و هندی تسلط دارند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل رامادا پلازا آگرا


در هتل Ramada Plaza By Wyndham Agra استخر روباز همراه با چتر و صندلی ساحلی وجود دارد که استفاده از آن رایگان است. باشگاه بدنسازی در این هتل با پیشرفته ترین دستگاه ها در دسترس شماست. همچنین خدمات ماساژ کل بدن یا تک تک اعضای بدن براساس درخواست شما در هتل Ramada Plaza By Wyndham Agra به صورت حرفه ای انجام می گیرد، با این کار خستگی در می کنید و به آرامش می رسید، البته در نظر داشته باشید که برای خدمات ماساژ باید هزینه اضافی پرداخت کنید. همچنین سالن زیبایی برای ارائه خدمات در این هتل در دسترس شماست. برای کودکان نیز بخش بازی و سرگرمی در باشگاه کودکان و اتاق بازی وجود دارد.

انواع اتاق در هتل رامادا پلازا آگرا


هتل رامادا پلازا شامل انواع اتاق هاست: سوئیت با چشم اندازی رو به شهر دارای یک تخت دونفره کینگ است. اتاق دلوکس دارای دو نوع است، یک مورد چشم اندازی رو به دریا دارد و مورد دیگر چشم اندازی رو به شهر دارد که بر اساس خالی بودن اتاق ها و علاقه تان می توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید، این اتاق ها دارای یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره هستند. اتاق اکسکیوتیوبا چشم اندازی رو به استخر و یک تخت دونفره دارد. سوئیت های جونیور نیز رو به استخر هستند و یک تخت دونفره کینگ دارند. کلاب روم رو به شهر و یک تخت دونفره دارد. اتاق استاندارد نیز دارای یک تخت دونفره سوپر کینگ است.

امکانات اتاق های هتل


هتل رامادا پلازا دارای ۱۴۵ اتاق در اندازه های متفاوت، عایق صدا، دارای چای ساز و قهوه ساز، تلفن، سشوار، یخچال و اتو هستند. خدمات نظافت اتاق ها نیز به صورت روزانه و رایگان انجام می گیرد. همه اتاق های رامادا پلازا آگرا دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند و شامل تلفن، میز کار، روزنامه رایگان و اینترنت هستند. بطری های آب رایگان، گاوصندوق، حمام اختصاصی با وسایل کامل حمام، دمپایی راحتی و انواع محصولات بهداشتی و شوینده برای مسافران در اتاق ها قرار داده شده است.

فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا تاج محل: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا معبد شیو: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا قلعه آگرا: ۸٫۷ کیلومتر
فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا بازار کناری: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل رامادا پلازا آگرا تا باغ مهتاب: ۱۳٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است