search
menu

هتل The Tower Plaza Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Tower Plaza Hotel Dubai
امکانات کلی هتل تاور پلازا دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاور پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Tower Plaza Hotel Dubai


هتل پنج ستاره مجلل و لوکس تاور پلازا دبی یکی از بهترین هتل‌ها در جاده شیخ زاید دبی است. این هتل رو به‌ روی مرکز مالی بین‌المللی دبی واقع شده است. این برج ۶۵ طبقه ۴۰۱ اتاق میهمان بزرگ با چشم‌اندازهای خیره کننده مشرف به کاخ زبیل و ساحل جمیرا ارائه می‌دهد. گزینه‌های خرید، رستوران‌ها و سالن‌های استراحت در دسترس هستند. مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی، مرکز خرید دبی، آکواریوم شارجه، برج العرب، برج خلیفه، موزه آینده و مرکز تجارت جهانی همگی نزدیک هتل هستند و دسترسی مستقیم به ایستگاه متروی برج‌های امارات، کاوش در منطقه اطراف را راحت‌تر می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، می‌توانید با اقامت در هتل The Tower Plaza Hotel Dubai سفر بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل تاور پلازا دبی


برای آسایش و راحتی میهمانان خدماتی از قبیل صرافی، سرویس اتاق، میز تور، انبار چمدان و پارکینگ رایگان ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از وای فای رایگان در سراسر هتل بهره‌مند شوند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. مسافران تجاری می‌توانند از پیشرفته‌ترین مرکز تجاری و ۱۲ مرکز مدرن جلسه و کنفرانس استفاده کنند. هتل تاور پلازا دبی همچنین مکان‌های ایده‌آلی را برای مراسم عروسی به یاد ماندنی و جلسات فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های مخصوصی که برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده مجاز است. میهمانان همچنین می‌توانند از امکانات تفریحی عالی، از جمله باشگاه سلامت و اسپا، استخر روباز و استخر کودکان با چشم انداز دریای عرب لذت ببرند.
میهمانان می‌توانند در باشگاه ورزش کنند و با پرداخت هزینه اضافی، یک ماساژ درمانی تسکین دهنده رزرو کنند. کرایه خودرو توسط کارکنان مجرب انجام می‌شود. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. هتل The Tower Plaza Hotel Dubai دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۸ صبح الی ۱۰:۳۰ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The Tower Plaza Hotel Dubai عبارتند از:
• اتاق توئین یا کینگ سوپریور
• اتاق توئین یا دبل پریمیوم
• سوئیت لوکس
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت پریزیدنتال
• استودیو لوکس
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل تاور پلازا دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه ‌تخت و مینی‌بار هستند. برخی از آن‌ها منظره‌ای از دبی دارند. همه اتاق‌ها دارای حمام بزرگ با دوش و وان مجزا هستند. رنگ‌های بژ ملایم و پنجره‌های بزرگ بخشی از دکوراسیون زیبای اتاق‌ها هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


روزانه صبحانه به صورت بوفه‌ای در هتل The Tower Plaza Hotel Dubai سرو می‌شود. رستوران مترو بوفه بین‌المللی در تمام طول روز انواع گسترده‌ای از غذاها را ارائه می‌کند. اینفینیتی لانژ واقع در پشت بام، مجموعه وسیعی از آبمیوه‌ها و تنقلات سبک را به همراه مناظر پانوراما از شهر ارائه می‌دهد. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل تاور پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بلوارد: ۴۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است