search
menu

موزه ارتباطات فرانکفورت

[ پنهان کردن ]
موزه ارتباطات فرانکفورت
چرا بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت پیشنهاد می‌شود؟
تاریخچه موزه ارتباطات فرانکفورت
معماری موزه ارتباطات فرانکفورت
امکانات موجود در موزه ارتباطات فرانکفورت
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت چه قدر است؟
فصل مناسب برای بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت چه زمانی است؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی موزه ارتباطات فرانکفورت برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به موزه ارتباطات فرانکفورت هستند؟

موزه ارتباطات فرانکفورت


یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های ایالت هسن آلمان که بر روی رودخانه ماین قرار گرفته، شهر فرانکفورت است. در این شهر آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی وجود دارد که روزانه تعداد بسیاری از جهانگردان و تاریخ دوستان را به خود جذب می‌کند. یکی از بناهای ارزشمند و جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت که همواره مورد توجه گردشگران بوده است، موزه ارتباطات فرانکفورت نام دارد. این موزه با نمایش روش‌های ارتباطی مردم در گذشته، سیر تحولی تاریخ ارتباطات را با اشاره به خدمات پستی و مخابرات، مورد بررسی قرار داده است. به همین دلیل، اکثر کسانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان فرانکفورت، مسافر این شهر جذاب می‌شوند، به تماشای Museum for Communication Frankfurt مشغول می‌شوند.
موزه ارتباطات فرانکفورت

چرا بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت پیشنهاد می‌شود؟


موزه ارتباطات فرانکفورت یکی از مهم‌ترین موزه‌های آلمان به شمار می‌رود.
این موزه شرایط مناسبی را برای بازدید کنندگان فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند روش‌های گسترده اطلاع رسانی و ارتباطات در گذشته و حال را بشناسند.
این موزه امکان آشنایی با شیوه‌های ارتباط در جنگ جهانی دوم و رسانه‌های مدرن را در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد.
راهنمایان این موزه، همه راه‌های ارتباطی، مثل کتیبه‌های سفالی بابل، تلگراف‌های اصلی تایتانیک و تحولات اخیر رسانه‌ای را به طور کامل، آسان و قابل فهم برای بازدید کنندگان توضیح می‌دهند.

تاریخچه موزه ارتباطات فرانکفورت


موزه پست فدرال، اولین و قدیمی‌ترین موزه حاشیه رود ماین است که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد. نام این موزه در سال ۱۹۹۰ به موزه ارتباطات فرانکفورت تغییر کرد و مکان آن به یک ساختمان چهار طبقه که تازه ساخته شده بود، انتقال یافت. گردشگران تجربه‌های بسیاری را از این موزه کسب کرده‌اند و همواره این موزه یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی شهر فرانکفورت بوده است.
موزه ارتباطات فرانکفورت

معماری موزه ارتباطات فرانکفورت


اِلِمان مرکزی و عنصر اصلی ساختمان موزه، شبیه به یک مخروط بریده شده است که یک محوطه بزرگ و پر از نور را به وجود آورده است. در دهه ۱۹۹۰ میلادی یک طراح و معمار آلمانی به نام گونته بینیش که به خاطر طراحی ورزشگاه مونیخ معروف شده بود، این بنای مخروطی شکل و شفاف را به ساختمان اصلی موزه ارتباطات فرانکفورت اضافه کرد. این بنای شفاف به طور عمده از شیشه و آلومینیوم ساخته شده بود و به میزان قابل توجهی با ماسه سنگ‌های این عمارت تاریخی هم‌خوانی داشت. بینیش در این اثر، ترکیبی الهام بخش از سبک کلاسیک نوین و مدرنیسم را خلق کرد.
همچنین هر طبقه از این ساختمان به بالکن راه دارد و همین امر سبب شده است که همه طبقات روشنایی مطلوب و نمای خوبی را داشته باشند. بینیش به منظور محافظت از درختان قدیمی و ارزشمند باغ اطراف موزه، محل اصلی نمایشگاه را در زیر زمین قرار داده است.
موزه ارتباطات فرانکفورت

امکانات موجود در موزه ارتباطات فرانکفورت


بخش‌های مختلفی در این موزه وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان بخش «امضا‌ها، نوشته‌‎ها و اخبار» و بخش «نامه‌های پستی و بسته‌ها» را نام برد. بخش امضا‌ها، نوشته‌‎ها و اخبار، درمورد نوشته‌هایی از بین‌النهرین تا زمان اختراع خدمات پستی است و بخش نامه‌‌‎های پستی و بسته‌ها، جنبه‌های مختلف حمل ‌و نقل و سفر را توصیف می‌کند. موزه ارتباطات فرانکفورت، شامل وسایل ارتباطی زیادی است که از جمله آن می‌توان به تلگراف‌های قدیمی به همراه ماشین‌های فکس، تلویزیون و رادیو، اشاره کرد. این وسایل ارتباطی نشان دهنده سیر تکاملی و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و فنی مربوط به اطلاعات و فناوری ارتباطات است. در موزه ارتباطات فرانکفورت، مجموعه‌های هنری کوچکی از قرن ۱۷ تا ۲۱، نظیر مجسمه‌ها، نقاشی‌ها،عکس‌های هنری و رسانه‌های جدید قرار داده شده است. نمایشگاه‌های موقتی هنری نیز با برگزاری در این موزه، همواره نقش مکمل را برای این مجموعه‌ها ایفا می‌کند.
در نمایشگاه‌های موزه ارتباطات فرانکفورت، اغلب نمایشنامه خوانی، شعر خوانی و رویدادهای مهم برگزار می‌شود و فیلم‌های زیادی به نمایش در می‌آید. همچنین کارگاه‌های آموزشی متعددی با هدف افزایش سطح مشارکت گردشگران در این محل قرار گرفته است. از دیگر امکانات این موزه، می‌توان به برنامه‌های متنوعی که برای کودکان دبستانی، نوجوانان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است، اشاره کرد. برپایی جشن‌های تولد و انجام بازی‌های تابستانی نیز از جمله برنامه‌های سرگرم کننده در این موزه است. یکی از معروف‌ترین آثاری که در این موزه نگهداری می‌شود، مجسمه‌هایی شبیه گوسفند هستند که بر روی صورت آن‌ها به جای صورت گوسفند، دستگاه تلفن قرار دارد و طراحی آن را هنرمندی به نام لوک کُرنِک انجام داده است.
موزه ارتباطات فرانکفورت

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت چه قدر است؟


هزینه بلیط ورودی از ۶ سال تا ۱۸ سال، ۱.۵ یورو، از ۱۸ سال به بالا، ۶ یورو و ورودی با تخفیف ۴ یورو است. البته احتمال ایجاد تغییر در مبلغ ورودی نیز وجود دارد. پس از دریافت بلیط شما می‌توانید ۲ تا ۳ ساعت در موزه ارتباطات فرانکفورت مشغول تماشای آثار زیبا شوید.

فصل مناسب برای بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت چه زمانی است؟


بازدید از موزه ارتباطات فرانکفورت در فصل تابستان طرفداران بیشتری دارد و به طور کلی سفر به فرانکفورت، قدم زدن در کنار رود ماین و رفتن به کافه‌ها و رستوران‌های فضای باز، از ماه اردیبهشت تا آبان مطلوب‌تر است. با این حال، از آن‌جایی که این شهر مقصد توریست‌های یک روزه و تجاری نیز به حساب می‌آید، در هر چهار فصل از سال پذیرای گردشگران بسیاری است.همچنین، سفر به این شهر در زمان جشن سال نوی میلادی و دیدار از بازارهای کریسمس نیز، جذابیت‌های خاص خودش را دارد.
در نزدیکی موزه ارتباطات فرانکفورت از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
موزه اشتادل: ۲۰۰ متر
موزه هنر کاربردی: ۴۰۰ متر
موزه گیرش: ۵۵۰ متر
خانه تاریخی لیبیگاوس: ۷۵۰ متر
موزه خونگس فرانکفورت: ۲.۷ کیلومتر
خانه و موزه گوته: ۲.۷ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی موزه ارتباطات فرانکفورت برای اقامت وجود دارد؟


هتل آپارتمان ساشنهاسن: ۹۰۰ متر
هتل ویلا کندی: ۱.۱ کیلومتر
هتل رویال فرانکفورت: ۱.۲ کیلومتر
هتل هابلر: ۱.۲ کیلومتر
هتل مینگائو: ۱.۳ کیلومتر
هتل ریتر: ۱.۴ کیلومتر

چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به موزه ارتباطات فرانکفورت هستند؟


رستوران لاهنیگر: ۲۰۰ متر
رستوران اربگات: ۳۵۰ متر
رستوران تاج محل: ۴۰۰ متر
کافه رستوران هالبینز: ۶۵۰ متر
رستوران ایزولتا پرومیس: ۹۰۰ متر
رستوران ایتالیایی تراتوریا: ۱.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است